. Er der nogen der har nogle ideer til en Plan B hvor man kan presse sig selv i samme grad fysisk og psykisk?
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
. Er der nogen der har nogle ideer til en Plan B hvor man kan presse sig selv i samme grad fysisk og psykisk?

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

mobil platfoddet 

G.I Joe skrev:fordi jeg er en lille smule platfoddetmobil platfoddet

kan jeg gøre for at mine fødder er lidt anderledes om jeg må spørge? altså jeg kan fint honorere kravene, altså 2800m cooper test 3x bronzecirkel og 300m på under 8 mins
no problemo og march er heller ikke det sværeste, men jeg har bare ikke til at stå om 20 dage efter forsvarets dag med fletningerne i postkassen xD altså min fysik er sgu fin nok

? havde jeg sgu ikke troet, men ikke helt min kop te må jeg indrømme ;) så tror jeg sgu CKPs med antiterror i politiet var mere tiltrækkende

blir skønt!.. grunden til jeg først må svømme om en uge= min mor nakker mig hvis jeg svømmer 5km i 9graders vand uden hjælper

G.I Joe skrev::dance: kan jeg gøre for at mine fødder er lidt anderledes om jeg må spørge? altså jeg kan fint honorere kravene, altså 2800m cooper test 3x bronzecirkel og 300m på under 8 minsno problemo og march er heller ikke det sværeste, men jeg har bare ikke til at stå om 20 dage efter forsvarets dag med fletningerne i postkassen xD altså min fysik er sgu fin nok
er kun læge-checket der freaker mig ud af den....

G.I Joe skrev:jeg kontaktede ham der var læge i Oxbøl lejren ;) han sagde det ikke var et problem. Og jeg har special såler ;) fik dem for en uge siden

clauzen skrev:G.I Joe skrev:jeg kontaktede ham der var læge i Oxbøl lejren ;) han sagde det ikke var et problem. Og jeg har special såler ;) fik dem for en uge siden
Ja der har du jo så dit svar... bare ta det roligt du skal nok komme ind hvis formen også er okay... og ang. frømandskorpset så burde det heller ikke være noget problem de eneste ekstra krav de stiller der er bedre syn, kondi og udholdenhed...

SmashingBull skrev:clauzen skrev:G.I Joe skrev:jeg kontaktede ham der var læge i Oxbøl lejren ;) han sagde det ikke var et problem. Og jeg har special såler ;) fik dem for en uge siden
Ja der har du jo så dit svar... bare ta det roligt du skal nok komme ind hvis formen også er okay... og ang. frømandskorpset så burde det heller ikke være noget problem de eneste ekstra krav de stiller der er bedre syn, kondi og udholdenhed...
Ahh, du skal have lidt mere end en okay form, da der er nye krav hvis du vil være fastansat i forsvaret, men hvis man er vant til at træne så bør de ikke være det store, jeg har endnu ikke set de endelige krav men kan lige nævne at
dødløft 80kg 8 rep
lunges 60 kg 20-30 rep
kropshævninger (bred chinup) m 10kg 7-10 rep
Dips m 10 kg 7 rep
løb 2750m på 12:00

G.I Joe skrev:det er 2800m på 12:00 ;) bare for flueknepperiets skyld, chins, dips eller DL= no problem at all. Lunges skal jeg lige arbejde en smule på =) så det tror jeg sgu godt jeg kan klaske mig op på, pt er min mål: 110kg x8 i DL bw+20 x20 i dips(min rekord er 17 med 15kg) chins 12 bredt greb med 5kg, hvis du definerer bredtgreb som værende hængende i næsten Y form? eller er det bare lidt over skulderbreddet? anyways hvis det viser sig smalt så bliver det osse sjovt ^^ push-ups er heller ikke noget der er fremmed for mig, den eneste ting der gjorde jeg ikke havde et flueben i hvert felt i det du sagde: jeg fik skinnebensbetændelse da jeg havde trønet mig op til 15km terrænløb :S og cooper på 3000m på 11:52

så de sidste par år er jeg gået komplet grasat med cardio, styrketræning, svøm, march og orientering 
SmashingBull skrev:G.I Joe skrev:det er 2800m på 12:00 ;) bare for flueknepperiets skyld, chins, dips eller DL= no problem at all. Lunges skal jeg lige arbejde en smule på =) så det tror jeg sgu godt jeg kan klaske mig op på, pt er min mål: 110kg x8 i DL bw+20 x20 i dips(min rekord er 17 med 15kg) chins 12 bredt greb med 5kg, hvis du definerer bredtgreb som værende hængende i næsten Y form? eller er det bare lidt over skulderbreddet? anyways hvis det viser sig smalt så bliver det osse sjovt ^^ push-ups er heller ikke noget der er fremmed for mig, den eneste ting der gjorde jeg ikke havde et flueben i hvert felt i det du sagde: jeg fik skinnebensbetændelse da jeg havde trønet mig op til 15km terrænløb :S og cooper på 3000m på 11:52
Og Clauzen, Jeg er pt selv fastansat, ved dog også at alle der søger ind får det at vide, og nej der er ikke krav på værnepligten, men det vil være en fordel at kunne bestå kravene FØR man søger ind, da det vil lette ens videre forløb.
og ang din fætter som ikke kan bestå, nej, det er derfor at forsvaret har skærpet kravene da der er for mange der bare har kunne "lalle" sig igennem det hele, har set kampsoldater der ikke engang kunne lave en chinup, hvor jeg selv arbejder, ser det os ud til at hvis de krav skal bestås så vil ca 60% få en fyreseddel.
...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster