Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Theo skrev:Hej
jeg var så dum af sprøjte parafin, ind i mine arme, for nogle år siden, og det er blevet blandet med muskel og ar idag, så nu render jeg rundt med nogle kæmpe arme. Jeg vil derfor gerne til udlandet og have det fjernet, men synes det er lidt. Svært at finde klinikker der vil lave noget ala dette.
Nogle som kender nogle gode klinikker rundt om i verden, som kan anbefales, eller kender nogen der har foretaget noget ligende.

Bosse101 skrev:Theo skrev:Hej
jeg var så dum af sprøjte parafin, ind i mine arme, for nogle år siden, og det er blevet blandet med muskel og ar idag, så nu render jeg rundt med nogle kæmpe arme. Jeg vil derfor gerne til udlandet og have det fjernet, men synes det er lidt. Svært at finde klinikker der vil lave noget ala dette.
Nogle som kender nogle gode klinikker rundt om i verden, som kan anbefales, eller kender nogen der har foretaget noget ligende.
Billede?

Einhill skrev:Man kan dog i det mindste glæde sig over, at det offentlige næppe vil fortage disse indgreb, så vi andre ikke skal betale for idioti på allerhøjeste plan. Ja undskyld, men du ligger som du har redt ....
taler skrev:Einhill skrev:Man kan dog i det mindste glæde sig over, at det offentlige næppe vil fortage disse indgreb, så vi andre ikke skal betale for idioti på allerhøjeste plan. Ja undskyld, men du ligger som du har redt ....
Selvfølgelig er det hans egen skyld, at han nu står i denne situation. At gøre noget dumt når man er ung, er han vist ikke ene om, uanset om det er olie i armene, anabolske steroider, stoffer, rygning osv. At det er ens egen skyld, synes jeg ikke per automatik bør medføre, at det offentlige ikke skal hjælpe. I så fald er der godt nok meget de ikke skal hjælpe med. Minimalstaten, here we come.

ProteinPtrutten skrev:Oliearme er rent kosmetisk og derfor ikke sammenligneligt med andre sundhedsmæssige tilstande. Du mener måske, at det offentlige skal fjerne tatoveringer, lave plastikpatter osv?
Selvfølgelig er det hans egen skyld, at han nu står i denne situation. At gøre noget dumt når man er ung, er han vist ikke ene om, uanset om det er olie i armene, anabolske steroider, stoffer, rygning osv. At det er ens egen skyld, synes jeg ikke per automatik bør medføre, at det offentlige ikke skal hjælpe. I så fald er der godt nok meget de ikke skal hjælpe med. Minimalstaten, here we come.

ProteinPtrutten skrev:Oliearme er rent kosmetisk og derfor ikke sammenligneligt med andre sundhedsmæssige tilstande. Du mener måske, at det offentlige skal fjerne tatoveringer, lave plastikpatter osv?

Wildguy skrev:ProteinPtrutten skrev:Oliearme er rent kosmetisk og derfor ikke sammenligneligt med andre sundhedsmæssige tilstande. Du mener måske, at det offentlige skal fjerne tatoveringer, lave plastikpatter osv?
Så staten skal ikke længere lave silikone bryster på kvinder der får fjernet deres egne bryster pga. brystkræft xD? Fordi det er kosmetisk?
At noget er kosmetisk kan ligesåvel have en psykisk betydning for dem som oplever, skind der hænger efter vægttab, bitch tits pga roids listen er lang brotha

ProteinPtrutten skrev:Wildguy skrev:ProteinPtrutten skrev:Oliearme er rent kosmetisk og derfor ikke sammenligneligt med andre sundhedsmæssige tilstande. Du mener måske, at det offentlige skal fjerne tatoveringer, lave plastikpatter osv?
Så staten skal ikke længere lave silikone bryster på kvinder der får fjernet deres egne bryster pga. brystkræft xD? Fordi det er kosmetisk?
At noget er kosmetisk kan ligesåvel have en psykisk betydning for dem som oplever, skind der hænger efter vægttab, bitch tits pga roids listen er lang brotha
Brystkræft er ikke selvforskyldt brotha... Hvis man får fjernet et implantat af det offentlige, på grund af en fejlslået silikone operation i det private, så får man ikke lagt et nyt implantat i.

ProteinPtrutten skrev:Wildguy skrev:ProteinPtrutten skrev:Oliearme er rent kosmetisk og derfor ikke sammenligneligt med andre sundhedsmæssige tilstande. Du mener måske, at det offentlige skal fjerne tatoveringer, lave plastikpatter osv?
Brystkræft er ikke selvforskyldt brotha... Hvis man får fjernet et implantat af det offentlige, på grund af en fejlslået silikone operation i det private, så får man ikke lagt et nyt implantat i.

Mikael skrev:ProteinPtrutten skrev:Wildguy skrev:ProteinPtrutten skrev:Oliearme er rent kosmetisk og derfor ikke sammenligneligt med andre sundhedsmæssige tilstande. Du mener måske, at det offentlige skal fjerne tatoveringer, lave plastikpatter osv?
Tvivler på at OP vil have ny olie i armene. Han ønsker blot at få den nuværende olie fjernet.

Nu er det jo typisk sådan, at de mest påståelige mennesker med de mest firkantede holdninger typisk også er dem, der har sat sig mindst ind i tingene og har en personlighed, der forhindrer dem i at overkomme deres egen dumhed. Til denne personlighed hører tit en udpræget intellektuel uhæderlighed og et svagt ego, der gør det til et spild af tid at beskæftige sig med deres brok.SandyFrink skrev:Det er imponerende, næsten fascinerende, at folk ikke kan se hvilken hyperidiotisk intellektuel blindgyde det er at snakke om "selvforskyldt" som en binær distinktion når vi snakker biologi/fysiologi/sygdomme. Man kan skære det ud i pap hundrede gange, og så er det som om folk bare nulstiller og siger det samme igen.[/b][/color]

awesome skrev:Jeg tænker det samme. Hvor går grænsen for hvad der er selvforskyldt? Og hvem er dommer over hvornår noget er selvforskyldt eller fordi man fejler noget mentalt?

awesome skrev:Jeg tænker det samme. Hvor går grænsen for hvad der er selvforskyldt? Og hvem er dommer over hvornår noget er selvforskyldt eller fordi man fejler noget mentalt?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster