Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SørenDP skrev:Hvilken dag træner du bryst, hvis du gør det? Jeg ville i de fleste programmer placere rear delt træningen sammen med rygtræningen.

Profeses skrev:SørenDP skrev:Hvilken dag træner du bryst, hvis du gør det? Jeg ville i de fleste programmer placere rear delt træningen sammen med rygtræningen.
Glemte selvfølgelig lige at skrive bryst på, havde egentlig regnet med at træne bryst samme dag som armene, dog overvejer jeg lidt at smide det ind på ryg dagen.

Andars skrev:Profeses skrev:SørenDP skrev:Hvilken dag træner du bryst, hvis du gør det? Jeg ville i de fleste programmer placere rear delt træningen sammen med rygtræningen.
Glemte selvfølgelig lige at skrive bryst på, havde egentlig regnet med at træne bryst samme dag som armene, dog overvejer jeg lidt at smide det ind på ryg dagen.
Hvorfor ikke biceps på rygdagen?

Profeses skrev:Det kunne selvfølgelig også være en mulighed![]()
dog får triceps så meget træning på bryst/skulder dagen, i diverse presse øvelser, at der ikke ville være meget tid til restitution. Men på den anden side, så er det ikke ligefrem triceps der halter mest. Så mon ikke det går?

Profeses skrev:Træner hverken mave eller nakke, da jeg føler de får nok tæsk i squat og dødløft.
Men udover det, tror jeg at det er sådan jeg vil lægge mit program det næste stykke tid

poul hansen skrev:jeg er stor fan af at man træner mindre muskelgrupper hyppigere. Derfor lægger jeg ofte biceps væk fra rygdagen og triceps væk fra brystdagen (bagskulder væk fra rygdagen). På den måde trænes de små muskelgrupper oftere da de trænes indirekte i basisøvelser for bryst og ryg og direkte med mindre iso øvelser på andre dage.
Jeg tror på mindre muskelgrupper kan trænes oftere, af samme årsag trænes de på denne måde. Prøv det, det er ihvf afveksling hvis du har kørt traditionel ryg biceps, bryst skulder triceps træningsprogram tidligere.

Andars skrev:Profeses skrev:Træner hverken mave eller nakke, da jeg føler de får nok tæsk i squat og dødløft.
Men udover det, tror jeg at det er sådan jeg vil lægge mit program det næste stykke tid
Træner du ikke mave?

Profeses skrev:poul hansen skrev:jeg er stor fan af at man træner mindre muskelgrupper hyppigere. Derfor lægger jeg ofte biceps væk fra rygdagen og triceps væk fra brystdagen (bagskulder væk fra rygdagen). På den måde trænes de små muskelgrupper oftere da de trænes indirekte i basisøvelser for bryst og ryg og direkte med mindre iso øvelser på andre dage.
Jeg tror på mindre muskelgrupper kan trænes oftere, af samme årsag trænes de på denne måde. Prøv det, det er ihvf afveksling hvis du har kørt traditionel ryg biceps, bryst skulder triceps træningsprogram tidligere.
Altså en træningsdag kun med iso. øvelser til de mindre muskelgrupper? i så fald, ville det så være bedre at samle de større muskelgrupper? f.eks. at træne ryg og bryst i samme træningspas?
ret mig, hvis jeg har misforstået din besked.

Andars skrev:Profeses skrev:poul hansen skrev:jeg er stor fan af at man træner mindre muskelgrupper hyppigere. Derfor lægger jeg ofte biceps væk fra rygdagen og triceps væk fra brystdagen (bagskulder væk fra rygdagen). På den måde trænes de små muskelgrupper oftere da de trænes indirekte i basisøvelser for bryst og ryg og direkte med mindre iso øvelser på andre dage.
Altså en træningsdag kun med iso. øvelser til de mindre muskelgrupper? i så fald, ville det så være bedre at samle de større muskelgrupper? f.eks. at træne ryg og bryst i samme træningspas?
I dit tilfælde med 3-split kan biceps og triceps jo ikke ligge væk fra de dage hvor du træner enten bryst eller ryg. Det kan de hvis man træner et 5-split.

Profeses skrev:Andars skrev:Profeses skrev:poul hansen skrev:jeg er stor fan af at man træner mindre muskelgrupper hyppigere. Derfor lægger jeg ofte biceps væk fra rygdagen og triceps væk fra brystdagen (bagskulder væk fra rygdagen). På den måde trænes de små muskelgrupper oftere da de trænes indirekte i basisøvelser for bryst og ryg og direkte med mindre iso øvelser på andre dage.
I dit tilfælde med 3-split kan biceps og triceps jo ikke ligge væk fra de dage hvor du træner enten bryst eller ryg. Det kan de hvis man træner et 5-split.
Nej det kan du jo have ret i. Men jeg vil heller ikke have noget imod at skulle træne 4 eller for den sags skyld 5-split, i et stykke tid.

Profeses skrev:Lige nu er står valget også mellem et 5-split eller et 3-split, hvilket jeg vælger kan jeg ikke helt bestemme mig for

Andars skrev:Profeses skrev:Lige nu er står valget også mellem et 5-split eller et 3-split, hvilket jeg vælger kan jeg ikke helt bestemme mig for
Hvis du lige har kørt 3-split, så prøv da 5-split.

poul hansen skrev:jeg er stor fan af at man træner mindre muskelgrupper hyppigere. Derfor lægger jeg ofte biceps væk fra rygdagen og triceps væk fra brystdagen (bagskulder væk fra rygdagen). På den måde trænes de små muskelgrupper oftere da de trænes indirekte i basisøvelser for bryst og ryg og direkte med mindre iso øvelser på andre dage.
fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster