Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 687
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 684

Følg bodybuilding.dk på

Poul Haacker vs Fortious Fitness

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej BB,

Jeg har besluttet mig for at købe et forløb hos enten Poul Haacker eller Fortious Fitness, nærmere bestemt Frederik Winther Waldorff. Begge steder virker kompetente og har hørt godt om dem. Jeg har sat 15-20.000 kr af, men kan se Haacker er billigere så for flere timer der.

Nu ville jeg gerne høre om nogle har personlige erfaringer med de to herrer og vil dele deres oplevelse her?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hvad er dit mål?

Reputation point: 50

Skulle jeg selv vælge i KBH var det Haacker, Shooter eller Nedergaard
Brugeravatar

Reputation point: 145

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Jeg søger grundig vejledning i de store basisløft, en overordnet struktur or retning i min træning, samt en træner der ved meget omkring skader og hvordan man agerer bedst i forhold til disse.

Målet er nok meget typisk, en atletisk stærk krop med en forholdsvis lav fedtprocent. Jeg mangler motivation og et skub oven på næsten to års træningstørke pga langvarige skader.

Anathema skrev:Jeg søger grundig vejledning i de store basisløft, en overordnet struktur or retning i min træning, samt en træner der ved meget omkring skader og hvordan man agerer bedst i forhold til disse.

Målet er nok meget typisk, en atletisk stærk krop med en forholdsvis lav fedtprocent. Jeg mangler motivation og et skub oven på næsten to års træningstørke pga langvarige skader.

Haacker it is. Han er fysioterapeut og ART-certificeret samtidigt med personlig træner..
Brugeravatar

Reputation point: 145

Anathema skrev:Jeg søger grundig vejledning i de store basisløft, en overordnet struktur or retning i min træning, samt en træner der ved meget omkring skader og hvordan man agerer bedst i forhold til disse.

Umiddelbart hælder jeg til Poul, da han er fysioterapeut, men vil dog anbefale at tage en snak med begge to. Min erfaringen siger mig, at personlige trænere er nogle specielle typer og kemi derfor spiller en ekstra stor rolle.

Reputation point: 50

haaank skrev:

Umiddelbart hælder jeg til Poul, da han er fysioterapeut, men vil dog anbefale at tage en snak med begge to. Min erfaringen siger mig, at personlige trænere er nogle specielle typer og kemi derfor spiller en ekstra stor rolle.

Enig. Når der er tale om beløb i den størrelsesorden vil det være en fordel at kontakte begge, og efterfølgende vurdere på den baggrund.

Reputation point: 140

Ok, tak for tip gutter. Jeg tager et møde med dem og ser hvordan kemien er og hvordan jeg syntes planen lyder :)

Med mindre du har brug for at blive holdt i hånden konstant, er det lidt åndssvagt at smide op imod 20k. Alle individer der nævnes i tråden her er dog dygtige.
Brugeravatar

Reputation point: 455

Synes også du skal tage Jacob Beerman kraftigt med i dine overvejelser. :) Tjek hans side maxer.dk ud
Brugeravatar

Reputation point: 25

BigHungry skrev:Med mindre du har brug for at blive holdt i hånden konstant, er det lidt åndssvagt at smide op imod 20k. Alle individer der nævnes i tråden her er dog dygtige.

Du har nok ret. 10 gange med haacker koster 7000kr og 12 gange i FF koster 13000kr, så det bliver nok en af de to forløb jeg vælger.
Lyder til ingen af dem er helt ved siden af heldigvis :)

Personligt kan jeg anbefale Haacker. Sympatisk og sødt menneske og så ved han en del om hans profession.
“I may look calm, but in my head I’ve killed you 3 times”

Reputation point: 80

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 210.00

Ved sådan et beløb til personlig træning burde du minimum tage fat i mere end 2. Måske 3 eller 4 og snakke forløb, del mål og langsigtet mål. Bede dem være realistiske og 100% ærlige omkring forløb og hvilken tid mv de ligger i dit forløb.

Finde ud af om der er kemi og du føler personen over for dig, virker inspirerende. Det tror jeg betyder rigtig meget.

Undlade de store pumpede gutter, men tage dem der allerede er talt om.

Måske bede om en træning med dem og få en lang snak om forløbet, for at se om det overhovedet er dig og de mål han vil sætte stemmer over ens med dig.

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 130.00

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster