Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

toto_G4M3R skrev:Det lyder som om du ikke ved at reps betyder gentagelse. Ihvertfald meget ringe formuleret.
hvis vi siger du kan bænke 100 kg en gang. Så tager du 3 reps med 77,5 kg. Så smider du den ned på 62,5 kg kg og tager 8 reps.

Guldkraramellen skrev:toto_G4M3R skrev:Det lyder som om du ikke ved at reps betyder gentagelse. Ihvertfald meget ringe formuleret.
hvis vi siger du kan bænke 100 kg en gang. Så tager du 3 reps med 77,5 kg. Så smider du den ned på 62,5 kg kg og tager 8 reps.
Jo, jeg har det bare med at bytte rundt på tingene til tider. Det hænder, når man skal skynde sig lidt. Chefen sætter ikke stor pris på, man læser lidt om kost og træning hist og her i arbejdstiden

toto_G4M3R skrev:Guldkraramellen skrev:toto_G4M3R skrev:Det lyder som om du ikke ved at reps betyder gentagelse. Ihvertfald meget ringe formuleret.
Jo, jeg har det bare med at bytte rundt på tingene til tider. Det hænder, når man skal skynde sig lidt. Chefen sætter ikke stor pris på, man læser lidt om kost og træning hist og her i arbejdstiden
sag okay. Men håber mit indlæg hjalp

Guldkraramellen skrev:Okay, kanon. Det var lige for at være sikker..
Hvad er din erfaring med det?
Synes nemlig min arme ikke rigtig vokser, iforhold til ben, bryst, ryg og skulder.. Så tænker dette måske kan give et frisk pust til træningen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster