Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Sweepo skrev:Og nu kom der så to modstridninger igen Stener skrev Dmaa er ulovligt nu skriver du Legend at det er lovligt..
Hva siger de hvis de kommer og kontrollere i centeret? Jeg ved godt til konkurrence må du ikke have det, men deres test slår jo ud på Dmaa ikke???

Sweepo skrev:Så dvs, jack 3d advanced, vil man ikke blive bustet for, eller no xplode 2????

Sweepo skrev:Og nu kom der så to modstridninger igen Stener skrev Dmaa er ulovligt nu skriver du Legend at det er lovligt..
Hva siger de hvis de kommer og kontrollere i centeret? Jeg ved godt til konkurrence må du ikke have det, men deres test slår jo ud på Dmaa ikke???

Legend skrev:Sweepo skrev:Og nu kom der så to modstridninger igen Stener skrev Dmaa er ulovligt nu skriver du Legend at det er lovligt..
Og derfor skrev jeg at man ikke skal lytte til internettet medmindre det er mig.
DMAA er ikke ulovligt i træning.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster