Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

A.T.P skrev:ja jeg har de 5 øvelser der, men laver så godt nok ik dem alle hver gang, altså jeg kører altid bænk inchline bænk og så variere det med de andre brystøvelser:)
og tak det må jeg prøve så:D
men burde der ikke være sket noget med mit bryst med alle de øvelser?:S og skal lige sige at teknikken ikke fejler noget, så forstår det stadig ikke helt:S

Prøv at lede efter øvelser, hvor du føler brystet mere end triceps. Eksperimentér med incline, flad, decline, håndvægte, stang, dips, maskiner osv.
Jeg har aldrig fået gode resultater af flad bænkpres med stang. Senere er jeg gået over til incline bænkpres og decline bænkpres med stang som primær brystøvelse. Det har hjulpet gevaldigt i forhold til at få brystet med. Det følger jeg typisk op med bænkpres med håndvægte, hvor jeg virkeligt fokuserer på at få et godt stræk i bunden og et godt squeeze på vej op, snarere end at fokusere på, hvor mange kg. jeg presser.
I det hele taget er det en god idé at være opmærksom på, at du prøver at stimulere dit bryst og ikke på bare at flytte vægten. En teknik, jeg synes er god til dette, er at køre med langsom excentrisk fase i presseøvelser. Så jeg bruger 3-5 sekunder på at sænke vægten meget kontrolleret, mens jeg squeezer stangen, tager evt. en kort pause på brystet, og presser så op igen med max kraft.
En anden teknik er at køre noget pre-exhaustion til brystet. Enten kan du køre en omgang flies, inden du går i gang med presseøvelser, eller du kan køre flies som supersæt med en presseøvelse.
Det er desuden vigtigt at holde fokus på presseøvelserne. Det er så nemt, at lave en brystrutine med bænkpres, flies og peck-deck, det er bare ikke noget der giver gode resultater, medmindre man er en freak.

A.T.P skrev:tak for den gode besvarelse:)
men jeg er os inde i det og har styr på alt det med proteiner og kalorier osv osv har læst en masse omkring træning osv, og følger det os det os derfor det undrer mig lidt, men har mit ligevægtsindtag som ligger omkring 2700 kalorier, og jeg ved at for at tage på i muskelmasse så skal jeg i overskud, nogen siger overskud på 500 kalorier og andre siger mere eller mindre, men hvad vil du/i mene?:)
men nu der flere der siger at jeg skal nøjes med fære øvelser til de større muskler og droppe de "mindre" øvelser, og siger jeg overtænker min træning, kan for mange øvelser til en muskel da gøre at man ikke opnår resultater i modsætning til at holde sig til 2-3 øvelser?:)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster