) og at han brugte 3 - 4 timer om dagen på at træne. Og han var steget 30 kg bænkpres og meget indenfor diverse andre øvelser, indenfor en kort periode. Så jeg tænkte om der var nogen der havde en ide om hvordan sådan et program ser ud ?
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
) og at han brugte 3 - 4 timer om dagen på at træne. Og han var steget 30 kg bænkpres og meget indenfor diverse andre øvelser, indenfor en kort periode. Så jeg tænkte om der var nogen der havde en ide om hvordan sådan et program ser ud ?

Buhl skrev:Jeg stod og talte med en af de store fyre nede i centeret her i sidste uge og hørte om hans trænning. Han fortalte mig om at han på et tidspunkt havdede været på landsholdet (kan ikke huske om det var bb eller styrke) og at han brugte 3 - 4 timer om dagen på at træne. Og han var steget 30 kg bænkpres og meget indenfor diverse andre øvelser, indenfor en kort periode. Så jeg tænkte om der var nogen der havde en ide om hvordan sådan et program ser ud ?

qazws skrev:Du kan ikke bruge en profs program (og slet ikke, hvis han er på steroider), da I træner under vidt forskellige kriterier. Han har en langt større træningserfaring, et evt. steroidemisbrug osv.

BOOBS skrev:er der et landshold for bodybuildere???

Buhl skrev:qazws skrev:Du kan ikke bruge en profs program (og slet ikke, hvis han er på steroider), da I træner under vidt forskellige kriterier. Han har en langt større træningserfaring, et evt. steroidemisbrug osv.
Kan med sikkerhed sige at han er clean. Men kan self spørge ham næste gang om programmerne

Buhl skrev:BOOBS skrev:er der et landshold for bodybuildere???
Sikkert ikke

qazws skrev:Som sagt er det kun en (væsentlig) årsag til at du ikke kan bruge hans program. Der er også andre årsager, specielt træningserfaring, men også det, at programmet er lavet til ham, ikke dig

cj8000 skrev:Det kaldes faktisk landshold når man tager sammen til nordiske mesterskaber eksempelvis![]()
Så helt i skoven er han ikke

Buhl skrev:qazws skrev:Som sagt er det kun en (væsentlig) årsag til at du ikke kan bruge hans program. Der er også andre årsager, specielt træningserfaring, men også det, at programmet er lavet til ham, ikke dig
Jeg var sådan set mest intereseret i hvordan man får et program til at vare 3 - 4 timer uden at det er helt hen i været når det ikke engang er fullbody.

qazws skrev:Buhl skrev:qazws skrev:Som sagt er det kun en (væsentlig) årsag til at du ikke kan bruge hans program. Der er også andre årsager, specielt træningserfaring, men også det, at programmet er lavet til ham, ikke dig
Jeg var sådan set mest intereseret i hvordan man får et program til at vare 3 - 4 timer uden at det er helt hen i været når det ikke engang er fullbody.
En helveds høj volume, en masse øvelser, lidt for lange pauser osv. ?
I øvrigt vil jeg påstå der er større sandsynelighed for, at det er helt henne i vejret hvis et fullbody varer 3-4 timer.

cj8000 skrev:Trænede han ikke blot 3-4 timer dagligt?
Det gør stortset alle atleter op til konkurrence jo. 1-2 timer styrketræning + cardio træning hver dag. Intet specielt i det da

Buhl skrev:cj8000 skrev:Trænede han ikke blot 3-4 timer dagligt?
Det gør stortset alle atleter op til konkurrence jo. 1-2 timer styrketræning + cardio træning hver dag. Intet specielt i det da
Tror lige du fik fat i hvad jeg ikke kunne forstå, nu giver det jo meget mere mening

BOOBS skrev:Buhl skrev:cj8000 skrev:Trænede han ikke blot 3-4 timer dagligt?
Tror lige du fik fat i hvad jeg ikke kunne forstå, nu giver det jo meget mere mening
men tror ikke det er noget du skal begynde på

Buhl skrev:BOOBS skrev:Buhl skrev:cj8000 skrev:Trænede han ikke blot 3-4 timer dagligt?
men tror ikke det er noget du skal begynde på
Så stor en noob er jeg da heller ikkemen har heller ingen forventninger om at begynde på noget som helst i den stil

BOOBS skrev:hehe nej okay. men det lød bare en lille smule sådan da du spurgte du gerne ville vide hvordan man strikkede sådan et program sammen

Buhl skrev:BOOBS skrev:hehe nej okay. men det lød bare en lille smule sådan da du spurgte du gerne ville vide hvordan man strikkede sådan et program sammen
Ja der skød jeg vist mig selv i foden

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster