Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SørenDP skrev:Du skulle tage nogle flere øvelser ind til benene. Du har 8 øvelser til overkroppen, 2 til core-regionen og 1 til benene. Drop nogle af alle dem til overkroppen og kør nogle flere benøvelser.
Hvis du gerne vil køre HST kan du jo bare vælge nogle øvelser, hvor du har en ide om din 5 RM, og hvis du rammer helt ved siden af, kan du jo bare justere det ind.
Squat
Dødløft
Incline Bænk
Dumbbell Bænk
Chin ups
Bent over Rows
Seated Shoulderpress
Laterals
Dumbbell Curls
Triceps Extensions
Crunches

Xiva skrev:SørenDP skrev:Du skulle tage nogle flere øvelser ind til benene. Du har 8 øvelser til overkroppen, 2 til core-regionen og 1 til benene. Drop nogle af alle dem til overkroppen og kør nogle flere benøvelser.
Hvis du gerne vil køre HST kan du jo bare vælge nogle øvelser, hvor du har en ide om din 5 RM, og hvis du rammer helt ved siden af, kan du jo bare justere det ind.
2 til ben, Dødløft rammer også hamstrings lidt... også squat ofc :)

SørenDP skrev:Du skulle tage nogle flere øvelser ind til benene. Du har 8 øvelser til overkroppen, 2 til core-regionen og 1 til benene. Drop nogle af alle dem til overkroppen og kør nogle flere benøvelser.

Mikkel Vibj skrev:SørenDP skrev:Du skulle tage nogle flere øvelser ind til benene. Du har 8 øvelser til overkroppen, 2 til core-regionen og 1 til benene. Drop nogle af alle dem til overkroppen og kør nogle flere benøvelser.
Hvilke øvelser til overkroppen skulle jeg så droppe?
Jeg træner ikke i et center, så derfor er mine øvelses muligheder en smule begrænsede.
Jeg kan fx ikke lave benpress, og kan ikke fordrage stiff-leg deadlift.
Ja, havde da helt glemt calfs.. tak

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster