Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SørenDP skrev:Du kan jo lære teknikken. Det kan alle. Du skal jo bare ikke starte ud med 100 kg på stangen. Jeg tror godt du kan erstatte dødløft med hyper's, hvor du self. skal huske at tage mere vægt på når du kan, i stedet for at tage 50 gentagelser uden ekstra vægt.
Man får tæsket biceps rigeligt i både rows og chins, men du kan sagtens putte en biceps-øvelse ind, hvis du føler for det.

Casper.S skrev:SørenDP skrev:Du kan jo lære teknikken. Det kan alle. Du skal jo bare ikke starte ud med 100 kg på stangen. Jeg tror godt du kan erstatte dødløft med hyper's, hvor du self. skal huske at tage mere vægt på når du kan, i stedet for at tage 50 gentagelser uden ekstra vægt.
Man får tæsket biceps rigeligt i både rows og chins, men du kan sagtens putte en biceps-øvelse ind, hvis du føler for det.
Det ville være overflødigt. Så hellere evt. hvis muligt, bruge tiden på at lære noget dødløft teknik, for som du selv siger, så kan alle lære det, hvis man bare giver sig god nok tid.

SørenDP skrev:Casper.S skrev:SørenDP skrev:Du kan jo lære teknikken. Det kan alle. Du skal jo bare ikke starte ud med 100 kg på stangen. Jeg tror godt du kan erstatte dødløft med hyper's, hvor du self. skal huske at tage mere vægt på når du kan, i stedet for at tage 50 gentagelser uden ekstra vægt.
Det ville være overflødigt. Så hellere evt. hvis muligt, bruge tiden på at lære noget dødløft teknik, for som du selv siger, så kan alle lære det, hvis man bare giver sig god nok tid.
Men hvis det nu lige er isoleret biceps men brænder for og elsker et godt pump, så kan det jo måske være en god motivation

Marped44 skrev:Så har jeg lige prøvet at sidde med det i skrev og så skifte lidt.
Squat
Hypers
Bænkpres
Chins
dumbbell bent over Rows
Seated front presses
Dips
Dumbell curl
Har lavet lidt om på det... men ville det være bedre at køre sådan så? og hvad med gentagelser ?! Har en ven der kan lærer mig dødløft men indtil da kan jeg vel kører hypers ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster