Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Andy dufresne skrev:Jeg er i gang med at smide noget flæsk fra kroppen. Jeg har holdt en pause på en lille uge ( Måske lidt mere ) Og begynder på lavere vægte end hvad jeg sluttet med. Og arbejder mig langsom op igen. Og prøver derved at have progression med i programmet. Tilsætter efterhånden også ekstra sæt. Syntes klart der skal være nogen "mål" og progression selvom man er på kur.

BigHungry skrev:Andy dufresne skrev:Jeg er i gang med at smide noget flæsk fra kroppen. Jeg har holdt en pause på en lille uge ( Måske lidt mere ) Og begynder på lavere vægte end hvad jeg sluttet med. Og arbejder mig langsom op igen. Og prøver derved at have progression med i programmet. Tilsætter efterhånden også ekstra sæt. Syntes klart der skal være nogen "mål" og progression selvom man er på kur.
Når du er i kalorieunderskud, er det er ikke anbefalelsesværdigt at holde længere pauser fra styrketræning eller gå bevidst ned i vægt uden du har ramt et plateau, hvis dit mål er at opretholde styrke og masse.

BigHungry skrev:Bare fordi du er en ældre herre og skal træne i mange år endnu, er der ingen grund til at træne ineffektivt. Afhængig af din programmering, lyder det ikke for effektivt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster