Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ToxDK skrev:Nu skal jeg så bare have fundet svar på mine sidste spørgsmål, rettet de sidste ting til, have meldt mig ind i det lokale Fitness World og i gang med at træne.

Garik skrev:Hvorfor dælen anbefaler alle b2b, når nu starting strenght er et genialt program?

BigBadaBoom skrev:Spis mere sund mad flere gange om dagen, tag hurtige optagelige protein tilskud(whey) morgen og efter træning, tag langsomt optagelige protein tilskud (kassein) inden sengetid og tag dine vitamin tilskud med dit mest fedtholdige måltid på dagen. Drop vidunder maskinen og meld dig ind i et træningscenter og kør "back to basics" programmet som ligger her på siden, det er mit råd
BigBadaBoom skrev:Btw....no fucking wonder du ik' kan sove hvis du spiser slik, chokalade og sodavand lige inden du skal i seng

SVea skrev:Når du så har trænet en måned eller 2 i Fitness World, så kan du lige tage med mig en tur i The Gym. Og så vender du aldrig tilbage til FW igen
SVea skrev:Velkommen til dude, jeg havde slet ikke opdaget, at du var kommet herind. Lav en logbog når du kommer i gang!! Det ville jeg gerne læse.
SVea skrev:Jeg synes, at du tager mange tilskud. Vitaminpillen og proteinpulveret burde næsten være nok, hvis du spiser fornuftigt. Jeg kender slet ikke de andre ting du spiser, men det lyder dyrt
Men det er bare forskellige slags protein pulver, multivtamin og omega fedt og så vil jeg prøve Glucosamine for at prøve at få mine led-klikken til at gå væk.
ToxDK skrev:BigBadaBoom skrev:Spis mere sund mad flere gange om dagen, tag hurtige optagelige protein tilskud(whey) morgen og efter træning, tag langsomt optagelige protein tilskud (kassein) inden sengetid og tag dine vitamin tilskud med dit mest fedtholdige måltid på dagen. Drop vidunder maskinen og meld dig ind i et træningscenter og kør "back to basics" programmet som ligger her på siden, det er mit råd
Tjek og Tak.BigBadaBoom skrev:Btw....no fucking wonder du ik' kan sove hvis du spiser slik, chokalade og sodavand lige inden du skal i seng
Har desværre stadigvæk svært ved at sove selv om jeg er holdt op.

Garik skrev:http://startingstrength.wikia.com/wiki/The_Starting_Strength_Novice/Beginner_Programs
Starting Strength består kun af basis-øvelser og Mark Rippetoe er en rigtig god træner. Vil vædde min gamle hat på, at B2B har ladet sig inspirere utrolig meget af ovenstående

mikkel_baech skrev:ToxDK skrev:BigBadaBoom skrev:Spis mere sund mad flere gange om dagen, tag hurtige optagelige protein tilskud(whey) morgen og efter træning, tag langsomt optagelige protein tilskud (kassein) inden sengetid og tag dine vitamin tilskud med dit mest fedtholdige måltid på dagen. Drop vidunder maskinen og meld dig ind i et træningscenter og kør "back to basics" programmet som ligger her på siden, det er mit råd
Tjek og Tak.BigBadaBoom skrev:Btw....no fucking wonder du ik' kan sove hvis du spiser slik, chokalade og sodavand lige inden du skal i seng
Har desværre stadigvæk svært ved at sove selv om jeg er holdt op.
6-7 timer er ganske rigeligt og ikke i nærheden af at være noget man kan kalde søvnløshed.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster