Er ikke så skide god til at formulere mig så, hvis det ikke giver mening så skriv lige, så skal jeg prøve at forklare bedre

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TUMEL skrev:Vil lige høre om der er nogen der har fundet proteinbar/måltidserstatning der koster mindre end 0,1538 pr gram... Altså den proteinbar hvor man får mest for pengene... Det billigste jeg selv har fundet er 250 kr for 25 bar af 65 gram...
Er ikke så skide god til at formulere mig så, hvis det ikke giver mening så skriv lige, så skal jeg prøve at forklare bedre

Illisher skrev:TUMEL skrev:Vil lige høre om der er nogen der har fundet proteinbar/måltidserstatning der koster mindre end 0,1538 pr gram... Altså den proteinbar hvor man får mest for pengene... Det billigste jeg selv har fundet er 250 kr for 25 bar af 65 gram...
25bar*65g=1625g
1625g/250kr = 6,5kr. grammet ;) skulle jeg da mene![]()
men kender ikk lige nogle billige steder at købe protein bare

Illisher skrev:TUMEL skrev:Vil lige høre om der er nogen der har fundet proteinbar/måltidserstatning der koster mindre end 0,1538 pr gram... Altså den proteinbar hvor man får mest for pengene... Det billigste jeg selv har fundet er 250 kr for 25 bar af 65 gram...
25bar*65g=1625g
1625g/250kr = 6,5kr. grammet ;) skulle jeg da mene![]()
men kender ikk lige nogle billige steder at købe protein bare

BOOBS skrev:Illisher skrev:TUMEL skrev:Vil lige høre om der er nogen der har fundet proteinbar/måltidserstatning der koster mindre end 0,1538 pr gram... Altså den proteinbar hvor man får mest for pengene... Det billigste jeg selv har fundet er 250 kr for 25 bar af 65 gram...
Er ikke så skide god til at formulere mig så, hvis det ikke giver mening så skriv lige, så skal jeg prøve at forklare bedre :P
25bar*65g=1625g
1625g/250kr = 6,5kr. grammet ;) skulle jeg da mene :)
men kender ikk lige nogle billige steder at købe protein bare :)
ilfølge din beregning skulle en bar koste 422,5 kr hvis et gram koster 6,5 kr :?
hehe ja matematikken fejler groft her Sorry :p

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster