Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hav112 skrev:Vil det sige, at jeres råd er om morgen og efter træning ? Jeg skal til at spise soja-protein, da jeg ikke kan tåle normal valleprotein. Soja-proteinen er langsomoptagelig proteiner, se evt http://www.bodyman.dk/shop/
Hvad er jeres råd der ?

Jakob skrev:Du kan ikke sætte farten op på proteinshaken ved at tilføre carbs, men dermed ikke sagt det er en dårlig ide. Medmindre du spiser efter du har trænet, så bland nogle frugter i eller spis dem ved siden af for den sags skyld. Ellers vil din krop bruge proteinerne som energi og dermed har du spildt dem lidt.

TruckerOliver skrev:Gad egentlig godt at vide hvilken virkning det giver hvis man ikke kan tåle det?

Jakob skrev:Du kan ikke sætte farten op på proteinshaken ved at tilføre carbs, men dermed ikke sagt det er en dårlig ide. Medmindre du spiser efter du har trænet, så bland nogle frugter i eller spis dem ved siden af for den sags skyld. Ellers vil din krop bruge proteinerne som energi og dermed har du spildt dem lidt.

jeg har ingen erfaring med soya-protein, men kan det mon ikke bruges som whey protein, altså 30g 3 gange daglig?hav112 skrev:ER DER SLET IKKE NOGLE DER HAR ET FORSLAG TIL INDTAGELSE AF SOJAPROTEIN ??? Ingen der har erfaring med det ?

Jakob skrev:Synes nu ikke du skal tage 90 gram proteinpulver om dagen, medmindre du er ekstremt tung eller på en meget streng diæt. Det er et kosttilskud og ikke en erstatning for "rigtig" mad. Så hellere bruge lidt tid og finde nogle gode proteinholdige menuer at proppe i kæften

Karl Æg skrev:Proteinpulver er jo heller ikke nødvendigvis kun et tilskud, men også en måde at sikre sig protein i fx sin morgenmad, som ofte ikke består af ret meget protein.

Indtag dit protein efter træning og inden du skal sove. Hvis du går i seng relativt kort tid efter du har trænet, så tag det om morgenen/formiddagen i stedet.

Indtag dit protein efter træning og inden du skal sove. Hvis du går i seng relativt kort tid efter du har trænet, så tag det om morgenen/formiddagen i stedet.

Hvad er jeres forslag til indtagelse af soja-proteinen så ?? Aften inden sengetid eller efter træning, eller begge dele ?

Sz- Pepper skrev:Hvad er jeres forslag til indtagelse af soja-proteinen så ?? Aften inden sengetid eller efter træning, eller begge dele ?
Inden sengetid ihf. Og så kunne man måske indtage noget af det INDEN træning, eftersom det er langsomoptagelige prots?

Det var også det jeg troede, men der er vist lidt forskellige holdninger. Tror jeg holder ved at tage en før træning og thats it !! Så kan mit cacao og havregryn sku erstatte resten

Sz- Pepper skrev:Det var også det jeg troede, men der er vist lidt forskellige holdninger. Tror jeg holder ved at tage en før træning og thats it !! Så kan mit cacao og havregryn sku erstatte resten
Soja-protein er også rigtig godt at tage lige inden sengetid.

Ok, så kroppen har noget at arbejde med i løbet af natten eller hvordan ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster