Jeg er lidt i tvivl, omkring hvor meget protein jeg burde indtage, med min nuværende vægt. Eftersom jeg har læst en del forskellige meninger, både om pr. kg og pr. pound of bodyweight, altså i lbs. Og forskellen er jo rimelig stor. har i den sidste periode gået efter ca. 2g. pr pound of bodyweight, altså i lbs. Og har ikke rigtigt tænkt over, om det er for meget, og om det kan være for meget.
Jeg vejer lige pt 92kg. morgenvægt, og er ved at bulke. Jeg kan godt lægge et eksempel, op på hvad jeg kunne spise i løbet af en dag.
Men i grove træk har det f.eks. heddet: 420 gr. protein / 450 gr. kulhydrater / 65 gr. fedt
Makroerne, kan svinge med en smule, da jeg nogle dage ikke indtager lige så meget kulhydrat. Ved godt at fedt delen måske er en smule for lav, efter hvordan det burde blive stillet op. Men jeg har taget det meget simpelt.
Mht. diverse supps.
Kom jeg til at tænke på, om man kunne overdosere på multivitamin tilskud, og fiskeolie tilskud. Da der f.eks. står dose: 3 kapsler/piller, og jeg har taget det 2-3 gange dagligt. Multivitamin er Opti-men, nu Anavite. Og mit fiskeolie er bare noget std. i guess omega-3
Så hvis, nogle gad lige og give et lille input med, hvad jeg burde gøre anderledes, da jeg kunne forestille mig, jeg burde ændre lidt. Ville jeg sætte pris på det, for at få meninger, fra folk der har lidt mere styr på næringen
Tak på forhånd!