Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

](./images/smilies/wallbash.gif)

xmatus skrev:Body alder er den form din krop er. Min er målt hos en diætist. Man siger at starten af 20'erne er der for krop den kan yde maks så det er kun godt hvis ens krops alder er der omkring.
Okay det er bare super ang. De 2 ting kan sammen :-D
Du skal nok ikke regne for meget med Wii men det er bare min holdning. Har prøvet den.
Hilsen
Tommy

xmatus skrev:Hej På siden.
Jeg har købt et produkt jeg nok ikke må skrive hvad hedder, pga. reglerne for at reklamere for andre produkter og sider.
Men det er ikke Koffein piller som sådan men de er fremstillet af naturens egen koffein så at sige. Det er Energi piller.
Mit spørgsmål går ud på, at om man må tage sådan en pile (svare til 2 kopper kaffe) 1 time før brug og så tage protein pulver 30 min. før træning?
Mvh
Tommy Pedersen

KristianS skrev:xmatus skrev:Hej På siden.
Jeg har købt et produkt jeg nok ikke må skrive hvad hedder, pga. reglerne for at reklamere for andre produkter og sider.
Men det er ikke Koffein piller som sådan men de er fremstillet af naturens egen koffein så at sige. Det er Energi piller.
Mit spørgsmål går ud på, at om man må tage sådan en pile (svare til 2 kopper kaffe) 1 time før brug og så tage protein pulver 30 min. før træning?
Mvh
Tommy Pedersen
Hej Tommy.
Spar dine penge paa koffein piller. Bryg en kop kaffe et par timer inden du skal traene, lade den koele af for at haelde den kold i din protein shake. Drik den med lidt olie 30mins tid inden din traening.

Animal skrev:KristianS skrev:xmatus skrev:Hej På siden.
Mvh
Tommy Pedersen
Hej Tommy.
Spar dine penge paa koffein piller. Bryg en kop kaffe et par timer inden du skal traene, lade den koele af for at haelde den kold i din protein shake. Drik den med lidt olie 30mins tid inden din traening.
Hvorfor i alverden vil du tilføje olie i din shake inden træning?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster