Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1535
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1532

Følg bodybuilding.dk på

Protein pulver og "Koffein" piller?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej På siden.

Jeg har købt et produkt jeg nok ikke må skrive hvad hedder, pga. reglerne for at reklamere for andre produkter og sider.

Men det er ikke Koffein piller som sådan men de er fremstillet af naturens egen koffein så at sige. Det er Energi piller.

Mit spørgsmål går ud på, at om man må tage sådan en pile (svare til 2 kopper kaffe) 1 time før brug og så tage protein pulver 30 min. før træning?

Det skal siges de piller ikke er nogen jeg planlægger at bruge særlig ofte, men kun til de dage hvor man ikke har overskud eller arbejdet har tømt en helt for energi..

Men kunne godt tænke mig at vide om de 2 ting kan arbejde sammen??

Har fundet 1 sted hvor en forsker siger der ikke sker noget ved det, men det er også det eneste jeg har læst omkring det.

Håber på nogle gode svar :-)

---------------------------

En anden ting er, at hvis man ikek kan lide fisk, hvad er så at anbefalde? af mad til middags mad osv?

Jeg møder kl 6:30 og har pause kl 10 og har fri kl 14:15 og træner kl 14:50 på de tider kan jeg spise.

Lidt om mig:

169 høj og vejer 74 kg min fedt % er på 14, min body agge er 20 men min alder er 31.
Vil beskrive mig selv som oki veltræned.

Mvh

Tommy Pedersen
Hilsen

Tommy Pedersen.

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 80.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Du må gerne både tage energi piller og proteinpulver, gør jeg selv ofte og jeg lever endnu.

Mht. maden så findes der masser af alternative til fisk, selvom det jo er sundt. Kylling og pasta er en forholdsvis nem og simpel en, eller rugbrød med noget pålæg.

Kostplan: Vis kostplan

Ikke for at være nedladende eller noget, ved det bare ikke. Hvad er "Body age"?
Er det, hvad din krop's "form er i"
For hvis det er det som, der er på en wii. Er det da hul i hovdet det som vi har jo bedre form man er i, ryger man ned af. Lid træls når man ryger under 10 år ](*,)
Pain is weakness leaving your body!
Slagter logbogen! :roll:

Geografisk sted: Vestjylland, 7600, Struer

Træner her: Herkules

Styrkeliste
- Dødløft: 100.00

Body alder er den form din krop er. Min er målt hos en diætist. Man siger at starten af 20'erne er der for krop den kan yde maks så det er kun godt hvis ens krops alder er der omkring.

Okay det er bare super ang. De 2 ting kan sammen :-D

Du skal nok ikke regne for meget med Wii men det er bare min holdning. Har prøvet den.

Hilsen
Tommy
Hilsen

Tommy Pedersen.

Styrkeliste

xmatus skrev:Body alder er den form din krop er. Min er målt hos en diætist. Man siger at starten af 20'erne er der for krop den kan yde maks så det er kun godt hvis ens krops alder er der omkring.

Okay det er bare super ang. De 2 ting kan sammen :-D

Du skal nok ikke regne for meget med Wii men det er bare min holdning. Har prøvet den.

Hilsen
Tommy

Bruger aldrig min wii, det var bare lige for at fastslå hvad det var :)
Du må gerne skrive produkt navne her på siden, du må ikke reklamere om dem.
Men det er jo sikkert Guarana, som der er i de piller som der også er i Bodylab's Energizer
Pain is weakness leaving your body!
Slagter logbogen! :roll:

Geografisk sted: Vestjylland, 7600, Struer

Træner her: Herkules

Styrkeliste
- Dødløft: 100.00

OK men ja meningen er den samme som Wii :-D

Og ja det er piller magen til dem du nævner bare fra en anden internet side. :-D

Hvis man bruger det 1-2 gange om ugen skulle de stadig have effekt :-D dog har jeg læst man maks må tag 2, men har læst at tager man 2 får man meget god effekt af dem, men tror jeg nøjes med 1 pille i starten :-D

Nogen som erfaring med at tage 2? Hvordan føls det?

De siger de Højer ens forbrænding, man må godt stadig dyrke hård motion??

Hilsen
Tommy

Styrkeliste

xmatus skrev:Hej På siden.

Jeg har købt et produkt jeg nok ikke må skrive hvad hedder, pga. reglerne for at reklamere for andre produkter og sider.

Men det er ikke Koffein piller som sådan men de er fremstillet af naturens egen koffein så at sige. Det er Energi piller.

Mit spørgsmål går ud på, at om man må tage sådan en pile (svare til 2 kopper kaffe) 1 time før brug og så tage protein pulver 30 min. før træning?
Mvh

Tommy Pedersen

Hej Tommy.

Spar dine penge paa koffein piller. Bryg en kop kaffe et par timer inden du skal traene, lade den koele af for at haelde den kold i din protein shake. Drik den med lidt olie 30mins tid inden din traening.

Geografisk sted: San Francisco

Logbog: Ingen logbog

KristianS skrev:

Mvh

Tommy Pedersen

Hej Tommy.

Spar dine penge paa koffein piller. Bryg en kop kaffe et par timer inden du skal traene, lade den koele af for at haelde den kold i din protein shake. Drik den med lidt olie 30mins tid inden din traening.

Hvorfor i alverden vil du tilføje olie i din shake inden træning?
Det eneste jeg ved, er, at jeg intet ved.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Animal skrev:
KristianS skrev:

Mvh

Tommy Pedersen

Hej Tommy.

Hvorfor i alverden vil du tilføje olie i din shake inden træning?

Fordi det smager godt og jeg har brug for cals.

Kan ikke lide kaffe og skal træne efter arbejde og da jeg er håndværker og møder kl 6:30 og har pause kl 10 og fri kl 14:15 og træner kl 14:45 så er der ikke meget tid at spise i.

Jeg har somrel god energi, men grundet det fysisk hårde arbejde sker det tit jeg er træt og sider og gabber når jeg træner. Jeg HAR købt disse energi piller som et tilskud til min kost.

Nu skal de prøves og ser frem til, at bruge dem på Torsdag, selvom det er ben som skal trænes der :-(

Hilsen

Tommy
Hilsen

Tommy Pedersen.

Styrkeliste

Jeg er nu heller ikke saa vild med kaffe men i en choko protein shaker smager det glimrende. Du kan evt tilfoeje lidt kanel? Giv det et skud.

Kristian.

Super ide, men nu er de jo købt og så vil jeg lige se om de giver god oplevelse og det er jo ikke nogen som SKAL bruges hvergang, men kun de gange hvor jeg føler energien er helt i bund.

Jeg kan kun lide kaffe men Wishky i *GG* Jeg har jordbær smag, tror ikke det smager godt med kaffe. *GG*

Men tak for dit råd/ide.
Hilsen

Tommy Pedersen.

Styrkeliste

Tilbage til Kost & kosttilskud