Jeg er 17 år, vejer 63,5 kg og er 170 cm høj. Jeg har trænet i omkring 7-8 måneder og er blevet fint markeret.
Det er fint at jeg er blevet markeret for mit mål er en ordentlig six-pack, hvilket er godt på vej. Men jeg kunne også godt tænke mig at få større bryster. Derfor overvejer at begynde med proteinpulver (http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-whey-80-176p.html) og følge denne kostplan (artikler/kost-kosttilskud/diaet-eksempeloeget-muskelmasse.html) dog med nogle ændringer så jeg kan få råd til at købe maden og uden weight gainer.. :-)
Men jeg tænker på hvis jeg begynder at tage proteinpulver hvor lang tid vil der så gå før jeg kan se forskel? Jeg træner cirka hver dag hvor jeg skifter mellem at løbe i 15 min hvor det er intervel og høj puls og så nogle gange hvro jeg tager 45 min på skimaskinen. Træner også lidt mave hver dag og "meget" mave cirka hver anden til tredje dag.
f.eks:
mandag (løb + bryst + trecips),
tirsdag (skimaskine + ryg + biceps),
onsdag (løb + lår + skulder)
tordag (løb + bryst + trecips)
osv. osv. osv. Jeg prøver også at træne i weekenderne, det er dog ikke altid jeg får det gjort.
Er det et fint program jeg kører?
Kan jeg miste det jeg har opbygget med min mave hvis jeg begynder at tage proteinpulver?
Hvor længe vil der cirka gå før jeg kan se forskel hvis jeg begynder på proteinpulver?
Mvh.
Oliver
ps. håber I vil/kan hjælpe mig..