Du har fået det eneste svar du behøver at få: Køb det billigste. Så længe det er et dansk produkt er det stort ser ligegyldigt hvilket et du vælger. Mange har gode erfaringer med bodylab, jeg bruger det selv pt og det smager fint og er nemt at blande op. Nogenlunde det samme som ethvert andet anerkendt mærke. Er du villig til, at købe større portioner af gangen fra f.eks. england er der også en del penge at spare, men det ved jeg ikke hvordan du vil have det med. Jeg kunne godt linke til en side jeg ved mange bruger og har gode erfaringer med, men jeg ved ikke hvordan sidens politi har det med, at cder bliver linket til udenlandske sider?
Det dummeste du næsten kan gøre når du er på et stramt budget er, at gå ud og købe et eller andet fancy produkt til vanvittig overpris bare fordi det hedder noget smart og har en flottere bøtte. Du kan være sikker på, at indholder er så godt som identisk, og i hvert fald ikke værd at smide de ekstra penge efter.
Jeg forstår forresten godt hvorfor folk tror du ikke har styr på kosten når du skriver ting som:
F.G.L skrev:Ville bare høre om nogen der ude kendte et godt, lækkert og effektivt produkt som ville passe til mine behov
Du skal ikke have et eller andet bestemt slags prot. pulver bare fordi du skal cutte, eller hva det nu er for nogle "specielle behov" du mener at have, og hvad mener du med "et effektivt produkt"? Det der giver dig mest luft i maven eller?
Proteinpulver er lavet på rester fra mælkeprodukt produktionen og dit proteinpulver bliver derfor aldrig mere effektivt end hvis du i stedet gik ud og drak mælk der svarede til samme mængde proteiner.
Det er sgu ærgeligt at folk de vælger at sætte sig ned og skrive svar til dit spørgsmål og du så vælger at blive tøsefornærmet bare fordi svarene ikke var dem du havde håbet på.