Hvor mange pullups kan i lave??

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MEN stadig super overskud du har i øvelsen, har jeg bestemt ikke

Mikkel leicht skrev:er det hårdere at "vugge" fra side til side? sammenlignet med at gå helt ned og være død i bunden og til at gå helt op med brystet fremme og holde et kort stop i toppen?

Bay skrev:Mikkel leicht skrev:er det hårdere at "vugge" fra side til side? sammenlignet med at gå helt ned og være død i bunden og til at gå helt op med brystet fremme og holde et kort stop i toppen?
Jeg er enig med Mikkel. Umiddelbart vil jeg synes det er lettere at vugge, da man kan bruge farten til næste rep. Men jeg må hellere lige lege lidt med det idag og måske skyde et par videoer.
Sidste gang lavede jeg OH pullups med klap og en kombination af pullups/chins hvor jeg hele tiden skiftede greb fra supineret til proneret og omvendt

Jens Olesen skrev:Bay skrev:Mikkel leicht skrev:er det hårdere at "vugge" fra side til side? sammenlignet med at gå helt ned og være død i bunden og til at gå helt op med brystet fremme og holde et kort stop i toppen?
Jeg er enig med Mikkel. Umiddelbart vil jeg synes det er lettere at vugge, da man kan bruge farten til næste rep. Men jeg må hellere lige lege lidt med det idag og måske skyde et par videoer.
Sidste gang lavede jeg OH pullups med klap og en kombination af pullups/chins hvor jeg hele tiden skiftede greb fra supineret til proneret og omvendt
Umiddelbart vil jeg også mene det er lettere at vugge? Men jeg synes det ser fedt ud, når du kører til siden oppe i toppen af din pullup

kwarzon skrev: Og én OAP

Kæmperen skrev:kwarzon skrev: Og én OAP
?

rallen skrev:Kæmperen skrev:kwarzon skrev: Og én OAP
?
Tror han har lavet sin egen forkortelse for En-arms pullup.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster