Bare kør nogle piller indenbors, så får du en fed aften.
Spøg til side, omend, det er rigtigt.
Nåh, okay, jeg skal nok stoppe med at joke sådan, hehe.
Seriøst, æd de piller!!!!!
Tag ca. 5-600kr med indenfor, de ryger ligeså let som ingenting når man først er stiv. Til turen vil jeg anbefale grove kulhydrater og kød, find selv på en ret, det er fucking langt at køre uden ordenlig føde.. Ellers en omgang vand til tømmermændene, hovedpine piller, en fantastisk god hovedpude og et tæppe, hvis du har tendens til at fryse. ørepropper og nakkestøtte er også nice, er du typen der kun kan sove, hvis det er mørkt, så sådan nogle mørklægningsbriller eller hvad pokker de hedder vil klart hjælpe. Forvent ikke at kunne sove i en bus, de er tarvelige og folk larmer (der er nogle der fester fra de tager afsted fredag til de kommer hjem søndag) på trods af, at musikken bliver styret så det ikke forstyrrer ret meget.
Æd godt inden du smutter ind, for du kommer til at forbrænde mange kcal derinde og det er ikke sikkert, at den hollandske mad lige er dig.. Brug de første par timer på at falde til og finde nogle gode steder at være inden folk er alt for blæste og der opstår kø for at komme rundt på stadion (qlimax og hardbasses evindelige problem er, at man kan ikke komme nogle vegne uden at vente på det efter ca. 4-5 timer, hvor folk ikke fatter en meter)
Fyr den af til det du synes er fedest og forvent lige indtil sidste kunstner at der er mulighed for at der dukker noget op (selvom du ikke skulle tro det ud fra hvad du normalt foretrækker) som bare er så fedt, at du må være en del af det - der er stor forskel på at høre musikken hjemme på sit anlæg og så få den blæst igennem kroppen live, selv det der lyder allermest tarveligt på et par pc højtalere (hardcore) kan være så fucking fedt når man er i øjeblikket.
Mine erfaringer er baseret på følgende events: Qlimax, defQon 1 og decibel. Sat i rækkefølge efter, hvad der har været fedest, hvoraf qlimax har været det mindst fede