Jeg har trænet i to måneders tid, hvor jeg har cuttet, fordi jeg havde en fedtprocent på omkring 18, som Thomas Busted nu har vurderet til at være 13. Jeg er selvfølgelig steget i styrke, eftersom jeg aldrig havde løftet før. Men jeg har ikke taget nogen form for muskelmasse på.
Jeg har tænkt på om, jeg skal cutte resten af året og lande på en fedtprocent på omkring de 8-10 eller bare begynde at bulke nu? Busted fortalte, at på 62 kg ville jeg lande på en fedtprocent på 8-10. Det betyder et vægttab på 6 kg, og det stemmer overens med et kalorieunderskud på 1000 om dagen.
Jeg er nok mest på, at jeg gør det færdigt, og jeg lander på en lav fedtprocent, så jeg kan lean bulke i foråret. Jeg ser flere anbefale, at det er bedre at bulke med en lav en fedtprocent, og nu hvor jeg er i gang, gør jeg det bare færdigt.
Det endelige spørgsmål er, hvad jeg kan forvente med en så lav fedtprocent? Nok ikke meget grundet min masse, men jeg hører, at mange modeller heller ikke har nogen masse. Er de nedenstående billeder realistisk for en normal 16 årige, der har en fedtprocent på 8-10? Eller har de mere masse end hvad teenagere drenge går rundt med?

Kan du forresten hjælpe mig med spørgsmålet?