Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1424
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1422

Følg bodybuilding.dk på

Respons på programmer?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej BB :)

Ved ikke lige om dette har været oppe før, men undre mig lidt at der så mange som poster et nyt program de vil til at køre og hvor de håber på nogle kommentar på det, som fx udvidelse af det andre øvelser andre reps osv, jeg er en af dem som har gjort det og har set flere gøre det. Men helt uden kritik eller lign, er der en grund til folk ikke vil hjælpe? slf kan man læse alle de artikler igennem der nu er men ikke altid det helt nok syntes jeg ihvertfald ikke :|

Jeg ser det lidt somom at hvis man ikke ved alt om træning og poster sit perfekte program så får man ingen hjælp, jeg troede at da jeg oprettede en profil herinde at jeg kunne få hjælp til bedre opsætning af det program jeg nu vil køre, og yderligere hjælp da det nu er en side for styrketræning/bodybuilding.

???

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 90.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvad er det du vil have hjælp til? Der er folk der bliver betalt for at lave et program for dig, så hvis vi skal stå og ændre utallige små ting helt gratis er det squ ikke helt fair.

Derfor poster vi et program der gang på gang har vist sig at være en succes. De programmer folk selv laver er ofte lort sammenlignet med dem som vi poster til.

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 187.50

Logbog: Vis logbog

Alex789 skrev:Hvad er det du vil have hjælp til? Der er folk der bliver betalt for at lave et program for dig, så hvis vi skal stå og ændre utallige små ting helt gratis er det squ ikke helt fair.

Derfor poster vi et program der gang på gang har vist sig at være en succes. De programmer folk selv laver er ofte lort sammenlignet med dem som vi poster til.

Jaa det jeg klar over mener nu heller ikke når man skriver et indlæg som hedder hej vil du lave et program til mig,
tænker mere hen i de steder hvor man nu fx laver et indlæg og skriver det program og rep og øvelser, osv hvor man så gerne vil have lidt feedback på det man kommet frem til og lagt op.. Der syntes jeg bare ikke der sker noget og ser jeg tit det jo klart man gerne vil have lidt ris og ros, eller nogle der siger det dumt at køre det sådan der smid denne øvelse her ind i stedet for den der og ta 4x8-10 istedet for 4x6

kan du følge mig ? eller lyder det helt dumt ? :D

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 90.00

Logbog: Ingen logbog

Syntes nu "kritikken" er lidt ved siden af
For det meste hvis man kigger i en tråd hvor en bruger har smidt sit træningsprogram ind vil der næsten altid (i hvert fald hvad jeg lige har lagt mærke til) være en hvis form for kritik / råd til hvad der kan gøres bedre. Det sker dog bare mange gange at TS vælger at overse råd som måske går imod deres program, eller specifikke ting deri som de er meget glade for, og derfor mere søger en anerkendelse af at deres program bare er spot on, og ikke en decideret kritk

Hvis et program er helt hen i vejret vil der jo selvfølgelig blive linket til et andet og mere optimalt program, da det jo er en del nemmere end at skulle skrive en lang liste over hvad der skal laves om, hvor slutresultatet nok alligevel bare bliver det program man kunne have postet i starten i stedet for
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Århus

Logbog: Vis logbog

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 64 gæster