Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

joey T skrev:Hams og calves?

Begynderen skrev:joey T skrev:Hams og calves?
Hmm nej det har jeg ikke. Er det noget jeg burde sætte ind?
Altså jeg har kun trænet i 1 måned eller ligende..

joey T skrev:Begynderen skrev:joey T skrev:Hams og calves?
Det er jo ogå muskler som alle andre. og når du træner fullbody, kan jeg ikke se hvorfor du skulle undlade dem

Begynderen skrev:joey T skrev:Begynderen skrev:joey T skrev:Hams og calves?
Det er jo ogå muskler som alle andre. og når du træner fullbody, kan jeg ikke se hvorfor du skulle undlade dem
Okay, men ved faktisk ikke hvad Hams og Calves er (:

joey T skrev:Begynderen skrev:joey T skrev:Begynderen skrev:joey T skrev:Hams og calves?
Okay, men ved faktisk ikke hvad Hams og Calves er (:
baglår og læg.

Omerta skrev:Jeg synes nu, at det er et okay program. Baglår trænes af både squat og dødløft, og lægtræning er altså ikke livsnødvendigt.

joey T skrev:Omerta skrev:Jeg synes nu, at det er et okay program. Baglår trænes af både squat og dødløft, og lægtræning er altså ikke livsnødvendigt.
..og biceps trænes af rows.
Der kan slet ikke ske noget ved at supplere med iso. Imo er folk blevet alt for disko forskrækket og det er bare ihh åhh en kæmpe fejl, og tror de kan blive supermand med fullbody uden iso - pointen er at det ikke er optimal vækst potentiale.
Er det overhovet livsnødvendigt at træne?

Omerta skrev:joey T skrev:Omerta skrev:Jeg synes nu, at det er et okay program. Baglår trænes af både squat og dødløft, og lægtræning er altså ikke livsnødvendigt.
..og biceps trænes af rows.
Der kan slet ikke ske noget ved at supplere med iso. Imo er folk blevet alt for disko forskrækket og det er bare ihh åhh en kæmpe fejl, og tror de kan blive supermand med fullbody uden iso - pointen er at det ikke er optimal vækst potentiale.
Er det overhovet livsnødvendigt at træne?
Årh, drop dog tonen. Det korte af det lange er, at de færreste rookies går så fandes meget op i, om deres lægge er store nok eller diamantformede. Arme derimod er noget så vigtige. Jeg kører jo netop ikke hetz imod iso øvelser, bare lægtræning som et must for en begynder.
Og hvis vi absolut skal fluekneppe ordene, så ja, det er livsnødvendigt at 'træne', hvis alternativet er komplet inaktivitet, men lad den nu ligge. Du forstår jo udemærket godt, hvad jeg mener

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster