men skal bare lidt højere op i kcal indtag , gerne omkring 4000-4500 eller højere endnu, nogle gode ider ?:)
håber at der kommer nogle gode og konstruktive svar, på forhånd tak

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Matti49 skrev:Regner du med at drikke lidt over 2 liter mælk om dagen? Det synes jeg lyder af meget. Hvad med et måltid, inden du går i seng?

Matti49 skrev:Regner du med at drikke lidt over 2 liter mælk om dagen? Det synes jeg lyder af meget. Hvad med et måltid, inden du går i seng?

The Little Kid skrev:Matti49 skrev:Regner du med at drikke lidt over 2 liter mælk om dagen? Det synes jeg lyder af meget. Hvad med et måltid, inden du går i seng?
Ingen problem i at drikke det, men du får 2000 mg(?) kalk i det mælk og grænsen er på 2500 om dagen

Matti49 skrev:Hvad med noget rugbrød med en dåse tun fx. inden sengetid? Det er vigtigt med noget at spise der, ellers går der for mange timer uden mad

twernblad skrev:Puha, synes det ser fint ud med frokosten og morgenmaden, men hvis jeg var dig ville jeg smide noget mere fast føde ind

The Little Kid skrev:Bds, umiddelbart vil jeg sige der er for meget usundt fedt, hvis du vil drikke mælk er det en god idé at vælge skummetmælk da der er minimalt fedt i. Så kan du også få nogen nødder ind før sengetid og få lidt sundt fedt istedet for alt det mættede fra mælken.

bds1 skrev:The Little Kid skrev:Bds, umiddelbart vil jeg sige der er for meget usundt fedt, hvis du vil drikke mælk er det en god idé at vælge skummetmælk da der er minimalt fedt i. Så kan du også få nogen nødder ind før sengetid og få lidt sundt fedt istedet for alt det mættede fra mælken.
okay, hvor kan man så mere sundt fedt af ?:)
og hvordan ved man om det er sudt eller usundt fedt ?:)

DennisKP skrev:bds1 skrev:The Little Kid skrev:Bds, umiddelbart vil jeg sige der er for meget usundt fedt, hvis du vil drikke mælk er det en god idé at vælge skummetmælk da der er minimalt fedt i. Så kan du også få nogen nødder ind før sengetid og få lidt sundt fedt istedet for alt det mættede fra mælken.
Sunde olier, f.eks UDO´s choice
og ja, nødder har også meget sundt fedt i sig.

bds1 skrev:DennisKP skrev:bds1 skrev:The Little Kid skrev:Bds, umiddelbart vil jeg sige der er for meget usundt fedt, hvis du vil drikke mælk er det en god idé at vælge skummetmælk da der er minimalt fedt i. Så kan du også få nogen nødder ind før sengetid og få lidt sundt fedt istedet for alt det mættede fra mælken.
Sunde olier, f.eks UDO´s choice
og ja, nødder har også meget sundt fedt i sig.
okay, prøver lige de der nødder så ;)

DennisKP skrev:Er rimelig sikker på, at 6000 kcal er alt, alt for meget

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster