Så er jeg tilbage efter nogle år væk fra logskriveriet. Jeg har mest været aktiv på et andet board, men det virker mere seriøst her, hvorfor det giver mest mening af få gang i loggen på dette fede forum
Mine sidste 4 år i træningscentret har været meget præget af skader, og jeg er dem ikke kvit desværre. Men, jeg formår at træne udenom dem og håber og tror nu på at jeg endelig kan udleve min drøm om at stille op til konkurrence.
Valget faldt på MP. Det gjorde det af forskellige grunde:
1) Jeg er ikke stor nok til BB
2) Havde faktisk intentioner om AF, men når jeg skal træne op til dips og pullups, falder min krop fra hinanden
-Så faktisk gav valget sig selv. Jeg synes dog jeg skal have en del mere fylde på for at være rigtig god i MP - det satser jeg på at få indtil april md ca. vha. et godt hold, super coach og pisse meget træning, kost og ikke mindst disciplin!
Træning
Fra i morgen går jeg igang med et volumen+densitets præget 2split af Christian Thibeadeau "Dr Jekyll and Mr Hyde". Det består af et helt års program, men delt op i cyklusser, hvor jeg så vælger dem jeg synes jeg har behov for. Herefter ændrer jeg lidt i dem, så jeg kan træne dem uden skadesproblemer - forhåbentligt

Jeg responderer umiddelbart bedst på masser af reps og høj volumen - derfor køres dette program. Hver træning efterfølges af lidt cardio.
Kost
Jeg vil nu ligge på omkring de 4000kcal (plus/minus). Jeg har en god frokostordning på arbejde hvor jeg ikke helt kan styre kcal, men kan det godt nok i hovedet til jeg ved jeg rammer mellem 6-700 kcals i det måltid. Resten af måltiderne er sammensat hjemmefra

Specs
29 år (snart 30 - yiiiiiikes!)
Ca 93kg
187cm
Bf ca 12
Bor i Kolding
Kommer fra Skagen
Træner i Fitness World
Træningstid - siden 2004.
Jeg glæder ig til at logge herinde og håber at folk vil følge lidt med og kome med inputs - for selvom jeg har trænet en del år efterhånden, er der mange områder hvor jeg ikke har styr på en skiiii'e .. Her tænker jeg primært på vitamin behov! Og nåeh ja - så ved jeg heller ikke så meget om punktsvejsninger, så hvis I har noget fed at fortælle om det, så hold det lige væk fra min log

Ha' det fremragende allesammen og tak for et fedt forum!
Vi trænes ved..

Vi ses i World!

Fuld ild! BOOM!
Har ikke vejet under 90kg i 8år, haha!