Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1414
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1412

Følg bodybuilding.dk på

Rune Sundgaard - DM 2007, AF +180

Udskriv emne

Resultater, billeder, anmeldelser, konkurrence vejledning, udveksle erfaringer, diæt, personlige tips, poseringer mv.

Tilbage til Bodybuilding & Fitness

Har modtaget disse billede fra Lonnie Boe Pedersen og Rune Sundgaard.

Debutant Rune Sundgaard fik en flot 6 plads.

Her fra siden skal lyde et stort tillykke med den flotte debut =D>

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Rigtig flot resultat som debutant..

For lige at forstå tråden, er det ny mand på teamet? eller blot en lykkeønskning af det gode resultat?
Hjemmeside
:Commitment:

Geografisk sted: Kbh s

Galleri: Vis galleri (7)

Rosendal skrev:Rigtig flot resultat som debutant..

For lige at forstå tråden, er det ny mand på teamet? eller blot en lykkeønskning af det gode resultat?

Da det ikke er postet under elite teamet har det intet med dette at gøre. Men Rune kunne sagtens være en fremtidens mand på holdet. Men der har ikke været drøftelser om dette på nuværende tidspunkt og holdet er desværre nok ved at være fyldt for mændenes vedkomne !

Så blot en lykønskning og fremvisning af en flot debut. Så andre kan få blod på tanden, til at være med i gamet !
Brugeravatar

Bondi skrev:

Da det ikke er postet under elite teamet har det intet med dette at gøre. Men Rune kunne sagtens være en fremtidens mand på holdet. Men der har ikke været drøftelser om dette på nuværende tidspunkt og holdet er desværre nok ved at være fyldt for mændenes vedkomne !

Så blot en lykønskning og fremvisning af en flot debut. Så andre kan få blod på tanden, til at være med i gamet !

Jamen så =D> Rigtig godt klaret .. Nogle der ved om han har idé om at prøve igen næste år?
Hjemmeside
:Commitment:

Geografisk sted: Kbh s

Galleri: Vis galleri (7)

Rosendal skrev:
Bondi skrev:

Jamen så =D> Rigtig godt klaret .. Nogle der ved om han har idé om at prøve igen næste år?

Det kunne godt lyde sådam, hvis han er i betragtning til holdet :) Går ud fra at der bliver satset massivt på deltagere som stiller op til DM næste år :P
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (5)

Hej MC, Rosendal og allesammen :)

Ja, det er som sagt min debut inden for fitness.

Jeg satte mig som mål for ca. 1½ år siden at stille op i Athletic Fitness, da denne konkurrence tiltalte mig meget.

Det handler her ikke kun om at have en flot muskulær og symmetrisk krop, men også om at kunne præstere noget!

Chins, Dips og ConceptIIromaskine.

Jeg har altid været særdeles aktiv, spillet badminton, tennis, fodbold, motionsløb samt styrketrænet og anså det som et mål, en udfordring at stille op i AF 2007.

Dels for at det slidsomme arbejde jeg sædvaneligvis udøver i motionscenteret kan bruges til noget :),

men også fordi jeg er et konkurrencemenneske af natur og følte at jeg ville prøve noget nyt.

En anden faktor var også for at bevise overfor mig selv at en flot atletisk krop kan opnåes uden brug af ulovlige medikamenter.

I starten af 2007 fik min kæreste/Lonnie blod på tanden, da hun så hvilken udvikling jeg gennemgik samt fandt ligeledes Athletic Fitness for interessant af samme årsager som jeg :)

Det har været rart at være 2 hele vejen igennem. Både hvad angår den kost, men også hvad angår at motivere hinanden til at sparke r... i centeret :twisted: på de dage hvor energien mangler :wink:

Jeg har en lille skulderskade som har irriteret mig meget og ligedes afholdt mig fra at træne chins en stor del af tiden, men Lonnie har bakket mig op når det har set værst ud (havde på et tidspunkt næsten opgivet) :)

Jeg har d.d. næsten ikke fordøjet mit meget tilfredsstillende resultat til DM. Det har været en fantastisk oplevelse at deltage i DM :) samt at møde en masse ligesindede personer som lever og ånder for deres sport ligesom jeg selv gør det :)

Jeg er ligeledes blevet meget klogere på hvad jeg skal arbejde med næste gang (for det er ikke sidste gang jeg deltager :wink: ) så jeg kan stå meget mere skarpt samt få bygget noget muskelmasse på de steder som trænger :twisted:

Mine resultater til AF DM07: Chins: 21; Dips: 42; ConceptII: 1.26.2.

Vil gerne benytte anledningen til at takke publikum som skabte en helt fantastisk stemning. Det var et hårdt felt og der var mange super atleter (13 stk), tak til jer for en fed dag =D>

Dette var en meget kort beskrivelse, kommer muligvis med en længere udredning senere;-)

Spiderman/Rune Sundgaard :D
Sidst rettet af Spiderman 26. sep 2007, 12:12, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Super flot Rune... Og farven så jo fin ud... :8

Super resultat og god og blæret rotid...

Træner her: OBBC
Chandre Fitness
Fitness4All

Kostplan: Ingen kostplan

Fitness-iver skrev:Super flot Rune... Og farven så jo fin ud... :8

Tak Iver;-)

Ja, vi var meget itvivl mht farve da regelsættet jf. DBFF strengt ville blive overholdt iår. Atleter skulle ifølgeregelsættet ikke være så mørke som BB'erne, men det var de! 4* protan var ikke nok så fik en lille lag dreamtan ovenpå, hvilket knap nok var nok :?

Som det nok kunne anes fik jeg endnu et lag dreamtan på under finalen og så faldt jeg farvemæssigt i med mængden :wink: Jeg så ikke BB'erne lørdag, men de må have været kulsorte :P

Mht Rotiden var jeg også tilfreds:-) Jeg fumlede en del med skamlen da jeg roede, idet jeg flere gange kom for langt tilbage i bevægelsen, hvilket medførte at mine hæle ramte sædet jeg sad på, hvilket bevirkede at jeg måtte rette mig op nogle gange :(
Brugeravatar

Spiderman skrev:
Fitness-iver skrev:Super flot Rune... Og farven så jo fin ud... :8

Tak Iver;-)

Ja, vi var meget itvivl mht farve da regelsættet jf. DBFF strengt ville blive overholdt iår. Atleter skulle ifølgeregelsættet ikke være så mørke som BB'erne, men det var de! 4* protan var ikke nok så fik en lille lag dreamtan ovenpå, hvilket knap nok var nok :?

Som det nok kunne anes fik jeg endnu et lag dreamtan på under finalen og så faldt jeg farvemæssigt i med mængden :wink: Jeg så ikke BB'erne lørdag, men de må have været kulsorte :P

Mht Rotiden var jeg også tilfreds:-) Jeg fumlede en del med skamlen da jeg roede, idet jeg flere gange kom for langt tilbage i bevægelsen, hvilket medførte at mine hæle ramte sædet jeg sad på, hvilket bevirkede at jeg måtte rette mig op nogle gange :(

uanset hvad så var din farve fin synes jeg...

Så nu ikke at du fumlede - men det var sgu blæret.. Jeg når aldrig aldrig aldrig ned i de tider.. =D> =D> =D>

Håber at se dig til Dm igen, nu du du har smagt på ruset... :D

Chandre Fitness
Fitness4All

Bondi skrev:Har modtaget disse billede fra Lonnie Boe Pedersen og Rune Sundgaard.

Debutant Rune Sundgaard fik en flot 6 plads.

Her fra siden skal lyde et stort tillykke med den flotte debut =D>

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Ok, er det mig der ser syner... Men på det første billede, hvad er det for noget grønt du har på skuldren? :?
Design for satan - http://www.roedz.dk
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Træner her: Fitness World Århus

Det er scenelyset... :lol: :lol: :lol:

Chandre Fitness
Fitness4All

Ja ok, tænkte godt lige tanken, men det ligner sgu da en klud eller så noget..

Lyset er levende.. :shock: :? :D
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Træner her: Fitness World Århus

Tja ved det ikke? Måske noget radioaktivt, en eller anden form for tropisk giftslange eller en fejl på fotografiet :wink:
Brugeravatar

Spiderman skrev:Tja ved det ikke? Måske noget radioaktivt, en eller anden form for tropisk giftslange eller en fejl på fotografiet :wink:

HULK er det dig :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Chandre Fitness
Fitness4All

Ja selvfølgelig, det er lige før, du skifter farve ;) :D
Brugeravatar