](./images/smilies/wallbash.gif)

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
](./images/smilies/wallbash.gif)
frk abrahamsen skrev:har kørt 2 hcg kure og spist div slankepiller, omlagt min kost, så jeg har lavt kalorie indtag, er begyndt at styrke træne og har gjort det dagligt i 40 dage cirka, og vægten er stadig ik min ven, kæmper virkelig en brag kamp med kiloene,.. elsker min træning fuldt ud, med det er deprimerende er vægten er stille stående ....

LookWhatYouDid skrev:Drop slankepiller, kure og ekstremt lavt kalorieindtag. Udregn dit ligevægtsindtag og sørg for at du ligger ca. 500 kcal i underskud, hver dag.
Derudover vil jeg opfordre til at stoppe med at fiksere på vægten. Tallet afspejler ikke nødvendigvis kroppens udseende. Find i stedet målebåndet frem og se om din styrketræning ikke giver resultater i cm frem for i kg.

frk abrahamsen skrev:har kørt 2 hcg kure og spist div slankepiller, omlagt min kost, så jeg har lavt kalorie indtag, er begyndt at styrke træne og har gjort det dagligt i 40 dage cirka, og vægten er stadig ik min ven, kæmper virkelig en brag kamp med kiloene,.. elsker min træning fuldt ud, med det er deprimerende er vægten er stille stående ....
BiggunzZ666 skrev:Hvis FW var et land, så var det Afghanistan.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster