Jeg har gået i lang tid og tænk på at skrive om noget, som over en million dansker gør hver eneste dag. Og ikke bare en gang om dagen, men rigtig mange gange om dagen. Nemlig rygning. En af de største dumheder man kan fortage sig her i livet. Men ja ja. Dem om det.. Men det jeg er intresseret i at skrive om, er dem som fucking træner og så går ud og tager en rygepause under træningen
For mig er det nok noget af det dummeste man overhoved kan fortage sig, hvis man vil kalde sig for en bodybuilder eller bare stå for en sund tilværelse med god kost og motion. Uanset om det er før, under eller efter træning er det bare helt vild dumt.
Jeg ser det hver dag, og jeg kan simpelhen ikke forstå det. For mig er det et valg mellem træning eller en usund livstil. Man kan ikke blande de to ting sammen.
Alle der træner seriøst og aldrig ofrer muskelmasse på at fortage sig noget dumt, ved at rygning er ikke noget man skal blande sammen med en træning.
Og det ikke kun rygning som der er hver at skrive om, det samme kommer med dem som drikker alkohol. Her snakker jeg ikke om et glas vin eller en enkel øl en gang imellem. Men dem som drikker hver dag eller hver weekend. Det som om at de ikke har hørt at når man bliver fuld eller bare drikker flere genstande, så går kroppen igennem en forgiftning. Det eneste jeg har og sige til det er brug heller pengene på mad, træning og andet som kan hjælpe dig til at bliver større og stærkere for hver dag gentagelse du udføre med vægtstangen
Jeg håber der mange som vil læse dette indlæg og eventuelt komme med flere fakta så flere kan læse om det.