Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Junioren skrev:Hey Guys
Så skal der sgu til at trænes igen.. Bare meget mere seriøst..
Jeg begyndte at træne i september og blev ved i ca. ½ år tid, men da det var meget useriøst og jeg ikke spiste specielt sundt kunne jeg ikke se de store fremskridt.. Derfor faldt jeg helt af på den og har ikke trænet de sidste 3-4 måneder..
Men nu vil jeg i gang igen og vil gerne være seriøs omkring min træning..
Mit klare mål er at opbygge masse og være markeret.. Sikkert som alle andre:D
Jeg kender ikke mine løft da jeg som sagt har holdt en lang pause.. Men jeg håber på at kunne få noget hjælp omkring program og kost.
Jeg har læst mig til der er meget delte meninger omkring split og fullbody programmer.. Så er det lige meget om jeg vælger et split eller fullbody program hvis jeg vil opbygge masse??
På forhånd tak!

Junioren skrev:Det har jeg også tænkt mig.. Men vil gerne ha styr på et program inden..
Loggen bliver nok også først efter jeg har været til langelandsfestivalen.
Jeg har også tænkt lidt over weight gainer.. Kan det betale sig at benytte sig af som forholdsvis nybegynder eller skal man vente til man har trænet et par år?

Junioren skrev:Tak for jeres svar..
Jeg har læst et par af artiklerne men jeg synes det virker MEGET uoverskueligt at sammensætte et ordentligt kostprogram.
Så jeg håber i vil hjælpe mig med det.. Jeg skal ihvertfald ha' et kalorieoverskud på 500 kcal om dagen.. Så langt er jeg med..
Mht program må det blive et fullbody program da jeg ikke har tid til at træne 4 dage om ugen..
Hvad siger I ellers til noget shake efter træningen?? Er det nødvendigt i starten??

Junioren skrev:Okay.. Jeg prøver at sammensætte et program sådan lidt hen af vejen.. Kan jo skrive hvad jeg spiser i min log.. Så kommer der forhåbentlig ris og ros og på den måde kan jeg vel få bygget en god kostplan..
Så du vil anbefale mig at købe noget proteinshake her når jeg begynder igen??

Junioren skrev:Mange tak for dine gode og hurtige svar.. Det har helt sikkert været en stor hjælp..
Loggen kommer op i uge 32 forhåbentlig

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster