Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lithium skrev:Fullbody, Dagsform, basisøvelser med fokus på teknik den første måneds tid minimum.
Det må være måden at gøre det på, han kan sagtens få lov at hælde kg på sålænge teknikken spiller - det er så din opgave at sørge for at den gør det

Nick_91 skrev:Lithium skrev:Fullbody, Dagsform, basisøvelser med fokus på teknik den første måneds tid minimum.
Det må være måden at gøre det på, han kan sagtens få lov at hælde kg på sålænge teknikken spiller - det er så din opgave at sørge for at den gør det
Hvorfor fullbody frem for 2-split?
Bliver workloaden for stor med 2-split?

TJ skrev:Nick_91 skrev:Lithium skrev:Fullbody, Dagsform, basisøvelser med fokus på teknik den første måneds tid minimum.
Hvorfor fullbody frem for 2-split?
Bliver workloaden for stor med 2-split?
Nej, men man skal have opbygget styrke i nogle øvelser, derfor er det bedre at have nogle få øvelser som du kører 3 gange om ugen, i stedet for flere du kører 2 gange om ugen.

TJ skrev:Vil jeg helt klart mene!

Nick_91 skrev:TJ skrev:Vil jeg helt klart mene!
Ok![]()
Andre inputs?

Nick_91 skrev:Nick_91 skrev:TJ skrev:Vil jeg helt klart mene!
Ok![]()
Andre inputs?
Bump

Bnaz skrev:Nick_91 skrev:Nick_91 skrev:TJ skrev:Vil jeg helt klart mene!
Ok![]()
Andre inputs?
Bump
Jeg startede også selv at træne ordentligt som 15 årig, det er vel et lille års tid siden, jeg har aldrig trænet fullbody, og jeg har da gainet meget styrke. Noget lignende +40kg bænk, +100kg dl og en 90-100kg i squatten på det års tid, det brokker jeg mig ikke over.
Så længe du får læret ham teknikken og mentaliten, at hver gang han træner, så træner han, og så giver han siger fuldt ud hver gang, så burde han nemt kunne gaine godt, om det så er fb eller 2-split.

TJ skrev:Bnaz skrev:Nick_91 skrev:Nick_91 skrev:TJ skrev:Vil jeg helt klart mene!
Ok![]()
Andre inputs?
Bump
Jeg startede også selv at træne ordentligt som 15 årig, det er vel et lille års tid siden, jeg har aldrig trænet fullbody, og jeg har da gainet meget styrke. Noget lignende +40kg bænk, +100kg dl og en 90-100kg i squatten på det års tid, det brokker jeg mig ikke over.
Så længe du får læret ham teknikken og mentaliten, at hver gang han træner, så træner han, og så giver han siger fuldt ud hver gang, så burde han nemt kunne gaine godt, om det så er fb eller 2-split.
Dog skal han holde sig fra failure!

Bnaz skrev:TJ skrev:Bnaz skrev:Nick_91 skrev:Nick_91 skrev:TJ skrev:Vil jeg helt klart mene!
Ok![]()
Andre inputs?
Bump
Ja, han skal ikke svanse med den, men bare løfte den op istedet for det fis.![]()
Ej, man lærer jo efterhånden ens grænser at kende. Jeg holder mig for tiden så tæt på som muligt, uden at ramme. Prøver jeg i al fald på.

TJ skrev:Bnaz skrev:TJ skrev:Bnaz skrev:Nick_91 skrev:Nick_91 skrev:TJ skrev:Vil jeg helt klart mene!
Ok![]()
Andre inputs?
Bump
Ja, han skal ikke svanse med den, men bare løfte den op istedet for det fis.![]()
Ej, man lærer jo efterhånden ens grænser at kende. Jeg holder mig for tiden så tæt på som muligt, uden at ramme. Prøver jeg i al fald på.
Det er jo det! Har dog aldrig ramt failure i dødløft endnu, men føler mig heller ikke helt sikker på teknikken til at prøve!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster