Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mikelangelo skrev:Når du går i sauna, snyder du kroppen til at tro at den er syg. Ved én saunagus session skulle man kunne forbrænde op mod 700 kalorier. Det afhænger selvfølgelig af hvilken form man er i.

Mikelangelo skrev:Når du går i sauna, snyder du kroppen til at tro at den er syg. Ved én saunagus session skulle man kunne forbrænde op mod 700 kalorier. Det afhænger selvfølgelig af hvilken form man er i.

Mikelangelo skrev:Din krop har brug for benzin efter du har trænet. Så at gå i sauna lige efter en træning uden at have indtaget proteiner eller kulhydrater, ville jeg ikke gøre. Boksere bruger det til at komme af med det sidste væske inden en kamp, men jeg ville ikke bytte det ud for cardio. Man kunne eventuelt kombinere cardio og sauna på en indlagt cardiodag i sit program, men det skulle kun være for at nyde wellness elementet.

hr_bjoern skrev:Mikelangelo skrev:Din krop har brug for benzin efter du har trænet. Så at gå i sauna lige efter en træning uden at have indtaget proteiner eller kulhydrater, ville jeg ikke gøre. Boksere bruger det til at komme af med det sidste væske inden en kamp, men jeg ville ikke bytte det ud for cardio. Man kunne eventuelt kombinere cardio og sauna på en indlagt cardiodag i sit program, men det skulle kun være for at nyde wellness elementet.
Hvor meget benzin skal man tage? Skal det være Oktan 95, 92 eller skal det være Shell V-Power? Er Diesel OK? Gir' det godt at tage benzin efter træning?
Spøg til side, du har brug for nogle referencer til bakke din påstand op. "Snyder kroppen til at være tro den er syg". Desuden drikker de fleste en shake efter træning.

Esbenrb skrev:Mikelangelo skrev:Når du går i sauna, snyder du kroppen til at tro at den er syg. Ved én saunagus session skulle man kunne forbrænde op mod 700 kalorier. Det afhænger selvfølgelig af hvilken form man er i.

eller hva? er jeg helt tosset? 

Mikelangelo skrev:hr_bjoern skrev:Mikelangelo skrev:Din krop har brug for benzin efter du har trænet. Så at gå i sauna lige efter en træning uden at have indtaget proteiner eller kulhydrater, ville jeg ikke gøre. Boksere bruger det til at komme af med det sidste væske inden en kamp, men jeg ville ikke bytte det ud for cardio. Man kunne eventuelt kombinere cardio og sauna på en indlagt cardiodag i sit program, men det skulle kun være for at nyde wellness elementet.
Hvor meget benzin skal man tage? Skal det være Oktan 95, 92 eller skal det være Shell V-Power? Er Diesel OK? Gir' det godt at tage benzin efter træning?
Spøg til side, du har brug for nogle referencer til bakke din påstand op. "Snyder kroppen til at være tro den er syg". Desuden drikker de fleste en shake efter træning.
Som jeg skriver lige efter: proteiner og kulhydrater.
http://206.174.208.50/~saunac/wp-conten ... aaron1.pdf
Undersøgelsen her tager godt nok udgangspunkt i en infrarød sauna. Produktionen af et gram sveder kræver 0.586 kalorier. En person i normal form kan svede op til 500 gram i en sauna 0.586*500=293 kalorier. Undersøgelsen siger dog at en person, som er vandt til at gå i sauna, kan svede helt op til det dobbelte. Hvilket er svarer til 600 kalorier.
Det er vist en skrøne, at kroppen tror den er syg. My bad

Mikelangelo skrev:Esbenrb skrev:Mikelangelo skrev:Når du går i sauna, snyder du kroppen til at tro at den er syg. Ved én saunagus session skulle man kunne forbrænde op mod 700 kalorier. Det afhænger selvfølgelig af hvilken form man er i.

sund skrev:Mikelangelo skrev:Esbenrb skrev:Mikelangelo skrev:Når du går i sauna, snyder du kroppen til at tro at den er syg. Ved én saunagus session skulle man kunne forbrænde op mod 700 kalorier. Det afhænger selvfølgelig af hvilken form man er i.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster