Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 67593 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049935 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
Karl Æg skrev:Søren A? Eres tu?
S.Anker skrev:Dagen startede egentlig meget godt.
Morgenvægt: 91.7kg
Tog en skål gryn til morgenmad, og smuttede op for at træne.
Wide-Grip Pulldown
1x10 @ 25kg
1x10 @ 65kg
1x10 @ 65kg
1x10 @ 65kg
Close-Grip Pulldown
1x10 @ 60kg
1x10 @ 60kg
1x10 @ 60kg
Så skulle jeg over til squat, men nåede ikke engang at få varmet op før... Mine bukser revnede... Så var træningen ligesom ødelagt - fortæl mig hvordan man laver dødløft med flækkede bukser?!
![]()
Så jeg tog lidt cardio istedet, og luskede slukøret hjem.
Cardio: 20min v 82rpm ca. puls 165
Imorgen bliver det bryst,triceps og skuldre. Nam nam.
S.Anker skrev:Tak for backup drenge - problemet er bare at jeg var commando. Det sætter tingene i et lidt andet relief.
Men næste gang jeg skal squatte tager jeg bare de samme bukser på igen - dog med underbukser næste gang
MC skrev:Velkommen til - har du trænet i FW længe? Og hva synes du om stedet?
De enkelte gange jeg har været deroppe har jeg ikke været imponeret - ikke særlig god atmosfære og alt for crowded efter min mening.
S.Anker skrev:MC skrev:Velkommen til - har du trænet i FW længe? Og hva synes du om stedet?
De enkelte gange jeg har været deroppe har jeg ikke været imponeret - ikke særlig god atmosfære og alt for crowded efter min mening.
Jeg har ikke særlig meget at sammenligne med, men ja det er sindssygt crowdet deroppe, så nu hvor jeg har sommerferie, prøver jeg at ramme det på "odd-hours" og ellers tidligt tidligt om morgenen.
Jeg ved bare ikke rigtig hva der er af alternativer? Jeg er lige flyttet til Amager, og bor på en sidegade til holmbladsgade - så det er det tætteste på mig, men hvis du kan anbefale noget bedre vil jeg klart tjekke det ud
Commando, frit fald, bar røv = ingen underbusker under shorts. (jeg skulle lave cardio bagefter, og jeg får skrabemærker når jeg sveder med underbukser på)
S.Anker skrev:Ej jeg bor herude sammen med en god kammerat, i en stor billig lejlighed! Næste gang du kommer til købstaden så kom herud! Hvis vejret er til det bor jeg jo tæt på Amager Strandpark!
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster