Hvilke sæt/rep for styrke men ikke masse? Altså i en bestemt øvelse til en bestem muskelgruppe, som man ikke ønsker skal vokse for meget. Er det singles og doubles man skal have fat i?
Bonus spg. : Kom med de row varianter i kender

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Men jeg tænker at singles må være vejen frem..
mic skrev:Jeg er ikke sikker på at du kan udelukke hypertrofi 100%Men jeg tænker at singles må være vejen frem..
Rows:
DB Rows
Yates Rows
Bend over BB Rows
T-Bar Rows
Seated one arm cable rows (upper pulley + lower pulley)
Seated Cable Rows
Seated Wide grip rows..
det var hvad jeg lige kom i tanke om

TheFatboy skrev:Hvorfor vil du ikke være større?

RonniLarsen skrev:Ved godt at det ikke kan udelukkes 100%
Må lige google den T-bar rows - hvilke muskler rammer den i forhold til bent over rows?
Yates går mere i vingerne right? - på bekostning af hvilke muskler?
(
)
Hill skrev:I øvrigt er det ikke alle øvelser der egner sig til singles og doubles - mener bestemt ikke rows er da teknikken simpelthen bliver for dårligt man kommer under ca 5 reps

mic skrev:Yates rammer ganske rigtigt vingerne fint, og der kan ikke tales om at det er på bekostning af noget andet.

mic skrev:Hill skrev:I øvrigt er det ikke alle øvelser der egner sig til singles og doubles - mener bestemt ikke rows er da teknikken simpelthen bliver for dårligt man kommer under ca 5 reps
Enig!
Jeg mener at det er okay at køre singles i følgende øvelser:
Squat
Dødløft
Bænk
Military press / Push press
alt andet, inklusive rows, ville jeg nok køre 5x5.

mic skrev:Hill skrev:I øvrigt er det ikke alle øvelser der egner sig til singles og doubles - mener bestemt ikke rows er da teknikken simpelthen bliver for dårligt man kommer under ca 5 reps
Enig!
Jeg mener at det er okay at køre singles i følgende øvelser:
Squat
Dødløft
Bænk
Military press / Push press
alt andet, inklusive rows, ville jeg nok køre 5x5.

bds1 skrev:T-bar rows, ville denne øvelse give bedre resultat end BOR eller?:)

nej, den er bare en variant, der går knap så meget i lats.bds1 skrev:T-bar rows, ville denne øvelse give bedre resultat end BOR eller?:)

mic skrev:nej, den er bare en variant, der går knap så meget i lats.bds1 skrev:T-bar rows, ville denne øvelse give bedre resultat end BOR eller?:)

RonniLarsen skrev:mic skrev:nej, den er bare en variant, der går knap så meget i lats.bds1 skrev:T-bar rows, ville denne øvelse give bedre resultat end BOR eller?:)
Og mere i?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster