BTW - er der i nogen tilfælde tale om ægte korograferet sex? altså en reel penetrering? Efter udsendelse med en masse sex scener på DR2, ser det faktisk meget meget ægte ud!

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mikkel leicht skrev:Hehe her er en EKSTRA OT i OT emnet, kom med jeres bedste sex scener fra film![]()
BTW - er der i nogen tilfælde tale om ægte korograferet sex? altså en reel penetrering? Efter udsendelse med en masse sex scener på DR2, ser det faktisk meget meget ægte ud!

TheFatboy skrev:Mikkel leicht skrev:Hehe her er en EKSTRA OT i OT emnet, kom med jeres bedste sex scener fra film![]()
Er du på jagt efter noget du kan sætte dig og se en kedelig lørdag aften?

Mikkel leicht skrev:TheFatboy skrev:Mikkel leicht skrev:Hehe her er en EKSTRA OT i OT emnet, kom med jeres bedste sex scener fra film![]()
Er du på jagt efter noget du kan sætte dig og se en kedelig lørdag aften?
hehe der er vist bedre sider til dette min ven..

Stiv skrev:Hold kæft du er en wanker :mrgreen:
Alle mulige danske film fra 90'erne. kan ikk huske hvad den hedder, men der er en hvor de spiller mongoler. bunkepul =D>

TheFatboy skrev:Stiv skrev:Hold kæft du er en wanker :mrgreen:
Alle mulige danske film fra 90'erne. kan ikk huske hvad den hedder, men der er en hvor de spiller mongoler. bunkepul =D>
Idioterne?
Jo, og Festen... og en anden dansk dogmefilm som jeg ikke kan huske hvad hedder, med Stine Stengade og Lars Mikkelsen. Det ser ret real ud... kan ikke komme på så mange lige nu. Tænkeboks...

Mikkel leicht skrev:ER de så real?eller hvad? For så skal jeg da være skuespiller(gas)

murdockrates skrev:Mikkel leicht skrev:ER de så real?eller hvad? For så skal jeg da være skuespiller :lol: (gas)
I idioterne er det real. Der ser du PIKKEN gå ind i FISSEN! Mere real kan det vist ikke blive.

murdockrates skrev:Mikkel leicht skrev:ER de så real?eller hvad? For så skal jeg da være skuespiller(gas)
I idioterne er det real. Der ser du PIKKEN gå ind i FISSEN! Mere real kan det vist ikke blive.

Mikkel leicht skrev:okay, nogen skuespillere der gør dette så?

Smeden skrev:lol Mikkel, slip nu den pik![]()

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster