Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

snus skrev:Meal timing betyder ikke noget for dig i praksis - her går jeg ud fra, at du ikke er elitebodybuilder. Kan du lide din shake efter træning? Drik den. Er den træls og en byrde? Lad være. Er du sulten 30 minutter efter træning? Spis. Er du ikke sulten før 4 timer efter træning? Spis der.

adel skrev:snus skrev:Meal timing betyder ikke noget for dig i praksis - her går jeg ud fra, at du ikke er elitebodybuilder. Kan du lide din shake efter træning? Drik den. Er den træls og en byrde? Lad være. Er du sulten 30 minutter efter træning? Spis. Er du ikke sulten før 4 timer efter træning? Spis der.
Jeg er ikke elite bodybuilder, jeg tror at du har misforstået mig. Mit spørgsmål er om jeg har brug for den shake når der ca. går 30 min før jeg får min måltid efter træning? Jeg har læst der maks. må gå en halv time eller time ( er ikke sikker) for at man skal gå noget mad ellers ville ens træning gå til spilde da kroppen har brug for noget hurtigt optagende. Behøver jeg at tage en shake efter træning eller kan jeg nøjes med måltiden når jeg kommer hjem, hvis der er styr på kosten?

Twisted skrev:adel skrev:snus skrev:Meal timing betyder ikke noget for dig i praksis - her går jeg ud fra, at du ikke er elitebodybuilder. Kan du lide din shake efter træning? Drik den. Er den træls og en byrde? Lad være. Er du sulten 30 minutter efter træning? Spis. Er du ikke sulten før 4 timer efter træning? Spis der.
Jeg er ikke elite bodybuilder, jeg tror at du har misforstået mig. Mit spørgsmål er om jeg har brug for den shake når der ca. går 30 min før jeg får min måltid efter træning? Jeg har læst der maks. må gå en halv time eller time ( er ikke sikker) for at man skal gå noget mad ellers ville ens træning gå til spilde da kroppen har brug for noget hurtigt optagende. Behøver jeg at tage en shake efter træning eller kan jeg nøjes med måltiden når jeg kommer hjem, hvis der er styr på kosten?
Jeg tror ikke snus har misforstået dig, læs og forstå hans svar, han svarer meget perfect og præcist på dit spørgsmål.

adel skrev:Twisted skrev:adel skrev:snus skrev:Meal timing betyder ikke noget for dig i praksis - her går jeg ud fra, at du ikke er elitebodybuilder. Kan du lide din shake efter træning? Drik den. Er den træls og en byrde? Lad være. Er du sulten 30 minutter efter træning? Spis. Er du ikke sulten før 4 timer efter træning? Spis der.
Jeg tror ikke snus har misforstået dig, læs og forstå hans svar, han svarer meget perfect og præcist på dit spørgsmål.
Jeg har forstået det, men jeg tager en shake fordi der går ca. 30-40min før jeg er hjemme så jeg kan få en måltid. Jeg har læst mig frem til at kroppen har brug for proteiner og hurtigtoptagende kulhydrater efter træning derfor tager mange en shake da det har brug for det, men hvis det ikke skader at jeg dropper shaken og venter til jeg kommer hjem. så ville jeg gøre det

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster