Zephyr skrev:hmm en spejlvæg ville nok ikke være særlig motiverende i og med jeg er ret puny.. men et par posters tror jeg faktisk kunne være ret nice

Ah C'mon.. Jeg er selv puny og jeg har det da helt sikkert sådan at det giver to ting med spejle.
Et - at det da er for fedt at trække eller skubbe i noget og så rent faktisk se at der sker noget muskelarbejde.. Det er da for mig ret inspirerende og motiverende vil jeg sige. Første gang man for øje på en muskel og hvis det så er den muskel man prøvede at aktivere, er det jo crazy.
Ud over det er det jo et kendetegn at BB'ere er narcissister, så ikke at have lyst til at stå og glo i et spejl medens at man river jern, det er wack!
Jeg kan næste blive frustreret hvis jeg træner og bruger spejlet i centret og en eller anden placerer sig foran mig, så jeg ikke længere kan glo i spejlet. Men det kan da godt være at det bare er mig.
Anywhoo, så ville et godt bud i stedet for spejle vel være en anatomiplakat eller nogle old school B/W Arnold plakater.
Men fedt rum, jeg er mega misundelig