Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1464
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1462

Følg bodybuilding.dk på

Sidder fast :/

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej bb.dk
mit liv er gået lidt i stå, jeg har været arbejdsløs i over et år nu og jeg kan mærke at det nu rigtig begynder at påvirke mig mentalt.
Jeg bor stadig hjemme så jeg kan da overleve men det er et stort pres på vores økonomi da min mor er førtidspensionist. Jeg bliver mere og mere stresset over at jeg ikke kan hjælpe til økonomisk, så meget at jeg er begyndt at ligge søvnløs det meste af natten.
Jeg har for nylig taget vagtkursus i håb om at jeg kunne finde noget arbejde som vagt men det har jeg ikke kunnet indtil videre, så nu må jeg prøve noget andet.

Derfor skriver jeg herinde for at høre om i havde nogle forslag til ufaglært arbejde, jeg vil helst undgå telemarketing, men hvis der ikke er andet tager jeg gerne det.

Mvh

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hvor gammel er du?
“I may look calm, but in my head I’ve killed you 3 times”

Reputation point: 80

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 210.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

jeg er 20

Styrkeliste

Så ung som du er kunne videreuddannelse være en mulighed. Tager du en ny uddannelse nu så har du nok alligevel en ~40 år på arbejdsmarkedet hvilket burde være nok for enhver. Jeg ved godt det ikke er drømmescenariet, hvis du i forvejen har en uddannelse som du ønsker at gøre brug af, men det kunne da være en løsning på dine problemer med at føle dig fastlåst i en uhensigtsmæssig situation. Jeg er desuden godt klar over, at du derigennem ikke kommer til at bidrage til økonomien derhjemme, men på et tidspunkt skal du vel alligevel flytte fra reden, hvorfor at din mors økonomiske situation nok bør indrettes efter at hun er alene derhjemme. Det er let at sige, men på et tidspunkt skal det jo gøres - også selv om hun måske er glad for at bo der hvor hun gør nu.
In the gym
One thing counts
On the bar
Large amounts
Brugeravatar

Reputation point: 303

Geografisk sted: Genitalien

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 220.00

Jeg havde også tænkt mig at tage en ny uddannelse men jeg havde håbet på at jeg kunne arbejde og tjene nogle ordentlige penge i et års tid først, så jeg kunne hjælpe min mor lidt indtil jeg kunne flytte sammen med kæresten. Men det ville jo nok være smartest at få taget en uddannelse nu.
I skulle vel ikke ha nogle forslag til uddannelser med gode jobmuligheder? De uddannelser jeg har været igang med er alle gået i stå fordi jeg ikke har kunnet finde elevplads og den situation er jeg ret træt af at stå i.

Styrkeliste

har du prøvet?. været ude med en masse ansøgninger og tilmeldt vikarbureau'er?
Brugeravatar

Reputation point: 189

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 175.00

Har været ude med virkelig mange ansøgninger, er det stadig en gang om ugen ca. Men nej jeg har ikke tilmeldt mig nogle vikarbureauer

Styrkeliste

Vikarbureau kunne være en fin midlertidig løsning. Det er ikke det bedste arbejde man kommer ud til, men du bestemmer selv, hvor mange timer du tager eftersom du som sagt ikke er fastlåst på at betale din egen husleje.
Brugeravatar

Reputation point: 65

Styrkeliste
- Bænkpres: 180.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 267.50

Jeg må ta og få tilmeldt mig nogle virkarbureauer så :)

Styrkeliste

jeg var med i et vikarbureau, hvor jeg kom ud til hatting bageriet. jeg fik nærmest fuldtidsarbejde derude, og til sidst blev jeg "fast" vikar så jeg ikke blev ringet op mere og bare skulle komme. Det var for det meste nat arbejde. det er en god nem vej!
Brugeravatar

Reputation point: 189

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 175.00

andremanden skrev:Hej bb.dk
mit liv er gået lidt i stå, jeg har været arbejdsløs i over et år nu og jeg kan mærke at det nu rigtig begynder at påvirke mig mentalt.
Jeg bor stadig hjemme så jeg kan da overleve men det er et stort pres på vores økonomi da min mor er førtidspensionist. Jeg bliver mere og mere stresset over at jeg ikke kan hjælpe til økonomisk, så meget at jeg er begyndt at ligge søvnløs det meste af natten.
Jeg har for nylig taget vagtkursus i håb om at jeg kunne finde noget arbejde som vagt men det har jeg ikke kunnet indtil videre, så nu må jeg prøve noget andet.

Derfor skriver jeg herinde for at høre om i havde nogle forslag til ufaglært arbejde, jeg vil helst undgå telemarketing, men hvis der ikke er andet tager jeg gerne det.

Mvh

Hvis du kan få et job der, har du vel ikke "råd" til, at lade være lige nu? Har selv prøvet at være arbejdsløs i 6 måneder, hvor jeg søgte alt og meldte mig ind i flere vikarbureauer, hvor jeg også fik nogen enkelte dage. Men til sidst fik jeg dog noget fast i stedet.

KVJ92 skrev:
andremanden skrev:Hej bb.dk

Mvh

Hvis du kan få et job der, har du vel ikke "råd" til, at lade være lige nu? Har selv prøvet at være arbejdsløs i 6 måneder, hvor jeg søgte alt og meldte mig ind i flere vikarbureauer, hvor jeg også fik nogen enkelte dage. Men til sidst fik jeg dog noget fast i stedet.

True, nu ville jeg bare lige høre jer herinde om i havde nogle bedre forslag før jeg kontaktede dem

Styrkeliste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster