Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bondi skrev:DBFF arbejder iøjeblikket heftigt med, at få de sidste ting på plads vedr. DM.
De fleste ting er faldet i hak så DM plakaten osv. skulle gerne snart være på vej...(Smider den op herinde så snart den er klar - hvis al går vel inden for 8 dage).
Af nye tiltag kan jeg allerede nu afsløre, at der kommer guest posing fra udlandet etc - Så det bliver temmelig sikkert et lidt mere show præget stævne end man er vant til at se.
Stævnet bliver afholdt over 2 dage, med Body Building og Classic BodyBuilding om Lørdagen, og Fitness om søndagen.....
Billetter ryger til salg den ca 1 August på billetnet.....
Stævnet bliver afholdt i Herning Kongrescenter i weekenden den 21-23 september
BAK OP OM STÆVNET - DET BLIVER KANONT !
Og støt DBFF - Meld dig ind allerede idag
Sidst men ikke mindst tak til den nye bestyrelse og formand i DBFF, det ser ud til at de er kommet rigtigt godt fra start =D>
Mvh.
Jesper Boye/Bondi
Bodybuilding.dk

Bondi skrev:Nej, som jeg læser den besked jeg har fået vedr. dette - Så holdes alt hvad der har med Fitness at gøre om Søndagen dvs. både forbedømmelser og finale. Men kan godt lige tjekke op på det for en sikkerheds skyld - Så de der stiller op ved hvordan det kommer til at forgå

jhbody skrev:Bondi skrev:Nej, som jeg læser den besked jeg har fået vedr. dette - Så holdes alt hvad der har med Fitness at gøre om Søndagen dvs. både forbedømmelser og finale. Men kan godt lige tjekke op på det for en sikkerheds skyld - Så de der stiller op ved hvordan det kommer til at forgå
Det må du da meget gerne tjekke op..

jhbody skrev:jhbody skrev:Bondi skrev:Nej, som jeg læser den besked jeg har fået vedr. dette - Så holdes alt hvad der har med Fitness at gøre om Søndagen dvs. både forbedømmelser og finale. Men kan godt lige tjekke op på det for en sikkerheds skyld - Så de der stiller op ved hvordan det kommer til at forgå
Har lige selv fået oplyst svaret... Indvejning er fredag og forbedømmelser + finale søndag.

Bondi skrev:jhbody skrev:jhbody skrev:Bondi skrev:Nej, som jeg læser den besked jeg har fået vedr. dette - Så holdes alt hvad der har med Fitness at gøre om Søndagen dvs. både forbedømmelser og finale. Men kan godt lige tjekke op på det for en sikkerheds skyld - Så de der stiller op ved hvordan det kommer til at forgå
Har lige selv fået oplyst svaret... Indvejning er fredag og forbedømmelser + finale søndag.
Jamen det var jo det jeg sagde

Bondi skrev:Indvejning fredag aften kl 1900 på scandic

jhbody skrev:Hvad gør de i andre lande.. feks. staterne... ved godt det er en dårlig sammenligning.. og siger heller ikke vi skal følge dem..
Men de må da have ENDNU flere der stiller op derovre.. holder de det så over 1 uge.???

Nillepige skrev:jhbody skrev:Hvad gør de i andre lande.. feks. staterne... ved godt det er en dårlig sammenligning.. og siger heller ikke vi skal følge dem..
Men de må da have ENDNU flere der stiller op derovre.. holder de det så over 1 uge.???
de holder bodyfitness og BB for sig selv..
Dk er bare for lille til at have to stævner f.eks en bodyfitness i maj og BB i okt... Eller kunne mand..???
Men der er jo også miss fitness en uge efter DM, men det ville måske ikke gøre noget da der er et halvt år imellem og man ville ikke have noget problem med at stille op i begge konkurancer..
Hmm lyder faktisk ikke som en dårlig ide.. hvad syntes i..?

GoingBiG skrev:
Efter min mening bliver man nød til at holde DM i én omgang. Du skal huske at tænke på at man kvalificerer sig til NM via DM. NM ligger typisk 2-4 uger efte DM såvidt jeg husker.

Nillepige skrev:måske man skulle overveje at slå sig sammen om nogle hotelværelser... de bliver nok alle ret så optaget om ik så længe..
andre der vil se begge dage..??

Goddess82 skrev:Nillepige skrev:måske man skulle overveje at slå sig sammen om nogle hotelværelser... de bliver nok alle ret så optaget om ik så længe..
jeg tror også de bliver optaget ret så hurtig nu når det er over 2 dage...folk vil jo være sikre på at få overnatning..især hvis det ligger tæt på stævnet :-)

Nillepige skrev:Goddess82 skrev:Nillepige skrev:måske man skulle overveje at slå sig sammen om nogle hotelværelser... de bliver nok alle ret så optaget om ik så længe..
jeg tror også de bliver optaget ret så hurtig nu når det er over 2 dage...folk vil jo være sikre på at få overnatning..især hvis det ligger tæt på stævnet :-)
he he.. fuck Herning bliver sjov at bo i for de lokale...
det var total griner sidste år, i sådan en lille by var der ligepludselig KÆMPE mænd og kvinder der gik rundt med brun-crem over hele kroppen og i bar overkrop... *LOOL*
Tror faktisk det kunne blive sjovt at overnatte, alle kender jo næsten alle efterhånden..
tror vi skal lave en tråd med hvem der kommer og hvem der vil overnatte, så vi måske kan få nogle værelser samlet, gør det sjover for dem som ikke kender så mange..

AndersHolm skrev:Problemet er, at der igen i år er boligmesse i Herning Messecenter i samme weekend. Og jeg har hørt, at Scandic ikke har flere ledige værelser. Selvfølgelig er der andre hoteller i byen, men tror det er få værelser der stadig er ledige..
Hvad pokker gør man så, sku da ingen der gider køre frem og tilbage de to dage..

Nillepige skrev:AndersHolm skrev:Problemet er, at der igen i år er boligmesse i Herning Messecenter i samme weekend. Og jeg har hørt, at Scandic ikke har flere ledige værelser. Selvfølgelig er der andre hoteller i byen, men tror det er få værelser der stadig er ledige..
Aaahh hvad...Hvad pokker gør man så, sku da ingen der gider køre frem og tilbage de to dage..
syntes det kunne de godt ha tænkt over DBFF, hvis der ikke er gode muligheder for puplikum får de jo heller ikke den store opbakning som de så gerne vil ha..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster