Jeg starter min log her og fortæller lidt og hvem jeg er osv. Så har I lige tre uger til at fordøje at det nu er kommet endnu en sindsyg tøs ind på forumet inden den helt seriøse logføring starter efter min ferie :mrgreen:
Jeg er en pige på hele 24 år fra Norge som har boet i Dk i 5 år. Arbejder i Hotelbranchen og Vagtbranchen og har to seje drenge :)
Jeg bor i Randers og arbejder i Århus.
Jeg er uddannet indenfor musik og dans, så jeg har tidligere danset en del og drevet med atletik i 5 år .
De sidste tre år er jeg dog startet med styrketræning da jeg gerne vil ha en tight muskuløs krop :P
For fire år siden fodoblet jeg min ellers så lille kropsvægt så jeg nu ligner en badebold og er IKKE stolt af det...så min mission er at gøre min krop til mit tempel =D>
Starter i nyt center efter min ferie og det glæder jeg mig til
er ellers at finde til Dm og div. er sågar også selv medlem af DBFF hvis lejligheden byder sig engang omkring år 2069 for at være aktiv...haha thats me! Spørg løs hvis jeg nu har glemt noget væsentlig...har lavet et lille galleri med billederne fra MOL, mon ikke det kommer flere hen ad vejen
Knus fra Silje

Bliver fedt at følge din log. Men skal vi virkeligt vente 3 uger