Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

peter n skrev:B2B er det oplagte cut-program - hvorfor ikke fortsætte med det? Du kan altid lave lidt cardio efter træningen.

Al2 skrev:peter n skrev:B2B er det oplagte cut-program - hvorfor ikke fortsætte med det? Du kan altid lave lidt cardio efter træningen.
Problemer er at jeg ikke har tid. Træner om morgenen når ungerne er afleveret og B2B tager ca 1T10M og jeg kan ikke nå mere inden jeg skal være på arbejdet. Og aftentræning duer heller ikke pga unger der har lektier, sport mv.
Så derfor ville jeg korte styrkedelen ned og øge cardio lidt.
Allan

Almond skrev:Du kan også køre et ULTRA simpelt fullbody, hvor du alternere mellem disse to workouts 3 x om ugen.
Workout A:
Dødløft
Wg. dips
Workout B:
Squat
Wg. Pullups
Med en sæt/rep range som passer dit behov. Med de 4 øvelser kan du faktisk komme hele kroppen igennem :-)

peter n skrev:Jeg ville ikke ofre min styrketræning for cardio. Selvom man umiddelbart brænder flere kalorier ved cardio, er ens stofskifte højere i adskillige timer efter anaerobt arbejde som eks. styrketræning. http://en.wikipedia.org/wiki/Excess_post-exercise_oxygen_consumption. Jeg ville holde mig til B2B og smide lidt ekstra cardio ind når jeg evt. havde tid. Fokuser på kosten, det er det essentielle.

Al2 skrev:peter n skrev:B2B er det oplagte cut-program quote]
Af nysgerrighed: Hvad er det der gør B2B til et oplagt cut program?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster