Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mini-Arnold skrev:Lean-bulk anbefales som oftest til folk der har en væsentlig muskelmasse i forvejen, grundet mange års træning. Er man helt ny, vil der være mange fordele ved at bulke hårdt i stedet.
Vil lige sige at jeg mener du bør træne din mave under bulk, det er for det første med til at forstærke din core, som du får brug for i forbindelse med rigtig mange forskellige løft. Derrnæst vil du også få en langt flottere mavemuskulatur når du endelig cutter, hvis du har bygget mere muskelmasse på

dornerd skrev:Held og lykke med dine fremtidige no-gains TS

Bjørnson skrev:Mini-Arnold skrev:Lean-bulk anbefales som oftest til folk der har en væsentlig muskelmasse i forvejen, grundet mange års træning. Er man helt ny, vil der være mange fordele ved at bulke hårdt i stedet.
Vil lige sige at jeg mener du bør træne din mave under bulk, det er for det første med til at forstærke din core, som du får brug for i forbindelse med rigtig mange forskellige løft. Derrnæst vil du også få en langt flottere mavemuskulatur når du endelig cutter, hvis du har bygget mere muskelmasse på
Lige præcis, dog tror jeg også at AlexUldahl er enig, men mere at han ikke skal forvente en "six-pack" og udseendet på maven kan være i fokus under cut, efter han har gainet..

ilhano skrev:Grunden til jeg helst ikke vil bulke er fordi jeg ikke har sixpack, men en lidt for høj fedtrprocent, det er ikke tydeligt når jeg har en t shirt på, men har lidt for meget fedt på maven, og det bliver kun værre hvis jeg bulker....

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster