Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

andreahøgh skrev:
Pulleys (siddende i luften)
10* 25 kg
10* 27,5 kg
10* 30 kg

MariaGL skrev:andreahøgh skrev:
Pulleys (siddende i luften)
10* 25 kg
10* 27,5 kg
10* 30 kg
Spørger jeg dumt, hvis jeg spørger hvad det er?

N97 skrev:Følger også med. Husk billeder

Gosser skrev:N97 skrev:Følger også med. Husk billeder
Jeg vil gerne sige det samme.

Gosser skrev:Mht. ikke at indtage noget før træning, så er det ikke direkte usundt. Det er dog klart at du vil have mere energi, hvis du har fået noget næring i systemet inden. Tag evt. en proteinshake, en banan og en håndfuld nødder - det burde være til at få ned
Og hvad angår dit kamera og din Mac, så sæt kameraet til med USB-kablet og gå i programmet iPhoto.

andreahøgh skrev:Gosser skrev:Mht. ikke at indtage noget før træning, så er det ikke direkte usundt. Det er dog klart at du vil have mere energi, hvis du har fået noget næring i systemet inden. Tag evt. en proteinshake, en banan og en håndfuld nødder - det burde være til at få ned
Og hvad angår dit kamera og din Mac, så sæt kameraet til med USB-kablet og gå i programmet iPhoto.
Ja okay :-) vil jeg prøve.. må dog ikke få frugt endnu!! :-(
Mht. billeder så virkede det, så de kommer op om lidt!

Gosser skrev:andreahøgh skrev:Gosser skrev:Mht. ikke at indtage noget før træning, så er det ikke direkte usundt. Det er dog klart at du vil have mere energi, hvis du har fået noget næring i systemet inden. Tag evt. en proteinshake, en banan og en håndfuld nødder - det burde være til at få ned
Ja okay :-) vil jeg prøve.. må dog ikke få frugt endnu!! :-(
Mht. billeder så virkede det, så de kommer op om lidt!
Det ser vi frem til
Jeg tænkte bare for at få nogle carbs, men kan se det ikke er dem der er flest af i dit kostprogram.

Gosser skrev:Du er flot!
Fin fremgang hvis man sammenligner med de billeder, du for noget tid siden smed op i din anden log. Du har fået mere masse, men samtidig bedre markering på især mave.
Kan du huske hvad vægten siger på de gamle billeder og de nye?
det skulle gerne blive meget bedre.
andreahøgh skrev:Mange tak!det skulle gerne blive meget bedre.
Jamen mener vægten sagde omkring 56-57 kg. Har været helt oppe på 60 på et tidspunkt tror jeg - DÅRLIGE TIDER!!! Men nu er den ved at være nede på et okay niveau. Har egentlig ikke planer om at tabe kg mere, nu skal der bare fedt af og muskler på ;-)

Gosser skrev:andreahøgh skrev:Mange tak!det skulle gerne blive meget bedre.
Jamen mener vægten sagde omkring 56-57 kg. Har været helt oppe på 60 på et tidspunkt tror jeg - DÅRLIGE TIDER!!! Men nu er den ved at være nede på et okay niveau. Har egentlig ikke planer om at tabe kg mere, nu skal der bare fedt af og muskler på ;-)
Så vægten er nogenlunde det samme nu, som den var på de forrige billeder? I så fald har du klaret det godt!
Du ryger dog nok ned i kg, hvis målet er at blive mere markeret i løbet af de næste 6 uger

andreahøgh skrev:Rumænsk dødløft:
10* 45 kg
10* 50 kg
10* 60 kg – jeg har virkelig svært ved at holde ved stangen selvom jeg har handsker på og omvendt greb!! ☹

andreahøgh skrev:Dag 4:
Jeg hader generelt ben dag, fordi jeg ikke kan presse mig selv. Jeg må ikke løfte tungt pga knæskade, så det bliver en omgang fesen træning uden noget der rigtigt bliver udfordrende!
Se evt. noget training with Kai Greene

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster