Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

bighahnn12 skrev:Angående kost:
Da jeg går i gymnasiet, har jeg svært at se hvordan jeg f.eks. skal kunne spise makrel eller fisk til frokost og sådan som kostplaner anbefaler. Nogen der har en løsning på hvilken mad der er nem og tage med i skole og samtidig indeholde protein osv.

bighahnn12 skrev:Hej, jeg har besluttet at starte på rigtig seriøs BB. Jeg har trænet et halvt års tid på et amatør-niveau, og har slet ikke haft nogen form for kost ind over og jeg har heller ikke fået nogle særlige resultater ud af det...
Nu har jeg holdt en måneds pause fordi jeg gav op, men nu vil jeg prøve seriøst i stedet!
Facts:
Køn: Mand
Alder: 18
Vægt: 73 Kg
Højde: 185 cm
Muskler: kan ikke ses, hvor er de xD ?
Mine spørgsmål er nu:
Hvordan skal jeg træne for maksimal muskelmassevækst, er det et fullbody program hver anden dag?
Hvor mange sæt og repitioner af hver øvelse? Nogen siger 10 repitioner, andre 5 repitioner. Hvad giver størst muskelvækst?
Skal jeg starte lige på og hårdt med et program?
Noget specifikt program i kan anbefale?
Angående kost:
Da jeg går i gymnasiet, har jeg svært at se hvordan jeg f.eks. skal kunne spise makrel eller fisk til frokost og sådan som kostplaner anbefaler. Nogen der har en løsning på hvilken mad der er nem og tage med i skole og samtidig indeholde protein osv.
Jeg har skaffet proteinpulver og multivitaminer, men hvad med fiskeolie? Ingen ide hvad det egentlig er og om det er vigtigt
Håber nogle vil tage tid at besvare disse spørgsmål
På forhånd tak
Christian
PS. Undskyld at der også er kostspørgsmål i "Fitness Bodybuilding"-afdelingen

Ziggy skrev:bighahnn12 skrev:Angående kost:
Jeg har rugbrøder med skinke, hytteost og hp sauce med - ingen problem

bighahnn12 skrev:Angående kost:

incognito skrev:bighahnn12 skrev:Angående kost:
Hvad er problemet med makrel og tun?

MC skrev:incognito skrev:bighahnn12 skrev:Angående kost:
Hvad er problemet med makrel og tun?
Den studsede jeg også over - hvorfor skulle det ikke være muligt at hive det med i skole på et par skiver rugbrød?

bighahnn12 skrev:I har vel ret. Det er nok bare mig der whiner :p
Tak for alle svarene!
Men hvor mange repitioner skal man tage i hvert sæt for maksimal muskelvækst?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster