Er helt grøn på forummet og har en masse spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig med at besvare. Ved godt at mange af svarene kan findes her på forummet, og har da også læst en del.. Men der er stadig nogle "grå zoner" jeg ikke er helt 100% på..
Lige til at starte med.. Jeg er en fyr på 21år, er 1.95 og vejer 80 kilo - Tror jeg er det der hedder en "Hardgainer"
Kost/Kosttilskud - Yes så vidt jeg kan forstå afhænger success 50% af træning og 50% af kosten. indtil vidre er det eneste jeg har våget mig ud i, at købe nogle vitaminpiller, fiskeolie og en blender. Til at lave nogle frugt smoothies.. Er der mere jeg kan købe/gøre ved kosten, som vil effektivisere min træning. Andet kosttilskud end vistaminpiller/fiskeolie jeg kan købe? Kreatin/weightgainer? Ku godt tænke mig en liste
Næsten hverdag står den på 40Min Cardio 20min cykel + 20Min stepmaskine, efter det kommer vægttræning med min 48 timers restutition.. Køre med 4x8 Reps i alle maskiner og frivægte det er det jeg har ku læse mig frem til
Dag1:. +1 Time med vægt-træning efter Cardio. Hvor jeg starter med Bænkpress, Dumbell curls, Flat bench dumbell pressess og 4maskiner som jeg tror træner Bryst, skuldre, arme og så mave i den rækkefølge..
Dag2:. Kun Cardio
Dag3:. Gentagelse af Dag1
Dag4:. Kun Cardio
Dag5:. Gentagelse af Dag1
Tror i kan se mønstret
Kør det på den måde fordi jeg får noget meget tiltrængt Cardio samt de 48 timer restutition.. Har kørt dette program i 2uger - Kan se en smugle fremgang i muskelmasse + jeg har tabt 5kg fedt. Men jeg ved det er laaaangt fra optimalt.
Det jeg efterlyser er en liste med diverse Kosttilskud/pulver samt hvad man skal spise.. Er det bare at proppe sig med blendede grøntsager, frugter og kylling
Skal også lige have skåret ud i pap om 48 timer restutition er nok samt om at køre 4x8reps er det mest optimale for masse? Samt nogle råd til andre øvelser jeg kan køre for at få større arme/bryst og en lidt mere trimmet mave, bare navnet på øvelserne er nok, udførelsen kan googles.. Nogle rigtig gode links om emnet ville også være meget rart..
Ved godt det er med risiko for at blive flamet som "Disko træner" og en tumpe jeg poster.. Men tar chancen
Ønsker egentligt kun at komme godt igang fra starten med min træning så jeg kan leve et sundere liv, og forbedre min fysik.. På forhånd tak, Stopklodsen...

Det passer ikke..