Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mic skrev:Det afhænger helt af hvor meget du ellers er i stand til at guffe ned i løbet af dagen.
Det bedste er hvis du spiser godt og fornuftigt + supplerer med protein efter træning.
Hvis det ikke er nok til at bringe dig i kalorieoverskud, og du bare ikke kan æde mere i løbet af dagen, så er gaineren en fin idé.

Alexanderkm skrev:Jeg køber sku bare noget whey 80.. er whey 80 ikke godt nok? og der der vel også flere der bruger?

Inzire skrev:Mate, du skal have nogle carbs efter træning
min shake består af:
Protein whey 80 - 40 g
Bodylab carbs - 65 g
Kreatin - 3 g
Det kommer self an på hvad du vejer. Men du skal have carbs. LÆS her hvorfor:
artikler/kostogkosttilskud/Thewindowofopportunity.php
artikler/kostogkosttilskud/KulhydratGuidenalthvadduboervideomkulhydrater.php.php[/u]

Alexanderkm skrev:Inzire skrev:Mate, du skal have nogle carbs efter træning
min shake består af:
Protein whey 80 - 40 g
Bodylab carbs - 65 g
Kreatin - 3 g
artikler/kostogkosttilskud/KulhydratGuidenalthvadduboervideomkulhydrater.php.php[/u]
Mange mange tak.. hvis jeg tager ligesom dig. med whey 80 og carbs og 3g kreatin og 15g i loading perioden.. er det fint? Og tager du kun carbs og proteinpulver efter træning eller også på of dage?
vejer ca 60-70

Alexanderkm skrev:avatar det er?

WeirdMoose skrev:Alexanderkm skrev:avatar det er? :D
profilbillede
..Xiva havde ret - pisse-irriterende. 
mic skrev:WeirdMoose skrev:Alexanderkm skrev:avatar det er? :D
profilbillede
>"Rediger profil"
>Hent billede fra din computer..
på forhånd tak!..Xiva havde ret - pisse-irriterende.

http://www.picresize.com/Alexanderkm skrev:men det er for stort og kan ikke gøre det mindre.

Alexanderkm skrev:Inzire skrev:Mate, du skal have nogle carbs efter træning
min shake består af:
Protein whey 80 - 40 g
Bodylab carbs - 65 g
Kreatin - 3 g
Mange mange tak.. hvis jeg tager ligesom dig. med whey 80 og carbs og 3g kreatin og 15g i loading perioden.. er det fint? Og tager du kun carbs og proteinpulver efter træning eller også på of dage?
vejer ca 60-70

På baggrund af hvad vi nu har lært, gælder følgende regler:
- Spis 5-8 måltider, dette giver den mest stabile tilførsel af næringsstoffer, for den mest
optimale opbygning af muskel og forhindrer stresshormoner og humørsvingninger.
- Spis 2g protein pr kg kropsvægt, helst fra kød
- Spis de rigtige kulhydrater, groft brød, brune ris, masser af grøntsager, masser af frugt, for mest stabilt blodsukker, største mæthed og flest sunde plantekemikalier.
- Det rigtige fedt i de rigtige mængder, f.eks. en dåse makrel dagligt, 2 laksemadder, fisk til aftensmad, 6-8 fiskeoliekapsler, samt at supplere med olivenolie og rapsolie i rigtige kvaliteter, for optimal hormonsyntese, bedre hud, almen sundhed osv.
- Få nok energi, for eksempel 500 kalorier mere, når man vil tage på, og 500 mindre når man vil tabe sig.
- Efter træning er det ENORMT vigtigt at få noget protein og kulhydrat i hurtig optagelig form. Det vil sige 40g proteinpulver i mælk el. vand og 2 bananer (toastbrød og lignende kan også gøre det). Her er druesukker også en god ide, men det må bemærkes at hurtigt optagelige kulhydrater ikke bør indtages på andre tidspunkter af dagen.

Xiva skrev:
På baggrund af hvad vi nu har lært, gælder følgende regler:
- Det rigtige fedt i de rigtige mængder, f.eks. en dåse makrel dagligt, 2 laksemadder, fisk til aftensmad, 6-8 fiskeoliekapsler, samt at supplere
Gode ting at have i baghoved.

Alexanderkm skrev:Tak, men forstår ikk hvad du mener med: "og så mellem 60 og 70 g kulhydrater Smil
Hvis din morgenvægt er 60 g, så head for 65 g."
Kan godt være mig der er dum eller træt. men forstår det ikk helt., kan du forklare lidt bedre?

DurumRullen skrev:Alexanderkm skrev:Tak, men forstår ikk hvad du mener med: "og så mellem 60 og 70 g kulhydrater Smil
Kan godt være mig der er dum eller træt. men forstår det ikk helt., kan du forklare lidt bedre?
Det betyder at du skal tage mellem 60 & 70g kulhydrater i din shaker..
Og hvis du vejer 60kg om morgen, så gå efter 65kg..
Vil jeg i hvert fald mene det betyder

WeirdMoose skrev:DurumRullen skrev:Alexanderkm skrev:Tak, men forstår ikk hvad du mener med: "og så mellem 60 og 70 g kulhydrater Smil
Gå efter 65kg til hvad?

DurumRullen skrev:WeirdMoose skrev:DurumRullen skrev:Alexanderkm skrev:Tak, men forstår ikk hvad du mener med: "og så mellem 60 og 70 g kulhydrater Smil
Gå efter 65kg til hvad?
Ja som morgen vægt..
Nu var det jo ikk min mening der blev luftet, jeg oversatte bare

Kulhydrat: Indtag 1 gram med højt glykæmisk indeks pr. kg kropsvægt (gælder normalvægtige), da denne mængde giver maksimal insulinstigning.

Inzire skrev:Kulhydrat: Indtag 1 gram med højt glykæmisk indeks pr. kg kropsvægt (gælder normalvægtige), da denne mængde giver maksimal insulinstigning.
1 g pr. kg kropsvægt. Hvis du siger din morgenvægt, før du har spist morgenmad osv. er 60 kg, så ville jeg tage 65 g i min shake
bare my oppinion.

WeirdMoose skrev:Inzire skrev:Kulhydrat: Indtag 1 gram med højt glykæmisk indeks pr. kg kropsvægt (gælder normalvægtige), da denne mængde giver maksimal insulinstigning.
1 g pr. kg kropsvægt. Hvis du siger din morgenvægt, før du har spist morgenmad osv. er 60 kg, så ville jeg tage 65 g i min shake
bare my oppinion.
Så giver det mening. Det var bare betegnelserne der var fucket up længere oppe

Martin G skrev:Stod det til mig indtog man kun WG efter træning og ellers overhovedet ikke. Men hvis du virkelig er overbevist om, at du ikke kan æde nok, så må du jo vælge den usunde løsning, som WG, udenfor de rigtige tidspunkter, rent faktisk er.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster