Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BIF64 skrev:Nogen andre der lider af dette?
Er ret overbevist om jeg også døjer med "dovent øje" på højre øje. Nogen der evt. har gennemgået en operation eller synstræning med resultat efterfølgende?
Mvh

SorenB skrev:BIF64 skrev:Nogen andre der lider af dette?
Er ret overbevist om jeg også døjer med "dovent øje" på højre øje. Nogen der evt. har gennemgået en operation eller synstræning med resultat efterfølgende?
Mvh
Da jeg var en bette gut på 5 år havde jeg dovent øje, så havde jeg sådan et plaster for øjet i en uge mener jeg det var, for at tvinge det dovne øje til at blive brugt og det har rettet op på det.
ved så ikke om man kan gøre det stadig eller det fungerer bedst når man er lille.
Prøv at hør en optiker/øjenlæge ad

BIF64 skrev:Nogen andre der lider af dette?
Mvh

Dingo skrev:Muligheden for at gøre noget ved er dovent øje forsvinder som regel ved 10-12 års alderen.
Man kan jo en del med laserkirurgi, sådet er vel bare at høre en øjenlæge

Stenalt skrev:Som der er skrevet er dobbeltsyn under kørsel utrolig farligt. Du skal derfor enten stoppe med at køre bil eller tildække det ene øje under kørsel. Tag desuden kontakt til læge igen.

Capper11 skrev:Stenalt skrev:Som der er skrevet er dobbeltsyn under kørsel utrolig farligt. Du skal derfor enten stoppe med at køre bil eller tildække det ene øje under kørsel. Tag desuden kontakt til læge igen.
Hvis man kun bruger et øje, så har man svært ved at afstands og fartbedømme, hvilket også er en væsentligt del af det at køre bil.

Er Meget Flov over at jeg Sidder Sådan Ud. Hvis der ikke Kan Gøres Noget. Tænker jeg Hvordan Kan man Så Operere En der Har Måske tre Arme.... Og så måske ikke Kan Det Her, Hvis mand kan 2 Gange 
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster