Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

schulz skrev:For det første som velkommen til forumetog det er da første gang jeg ser en der skriver helt fra UK
Din historie lyder meget som min træningsmakkers, tror bare du har spist forkert, og det er kosten du specielt skal lægge meget i. Men jeg kender ikke dit program fra dengang så lidt svært at sige hva det kunne skyldes.
schulz skrev:Synes bare du skal køre på med Bill Stars program, dog ville jeg, hvis jeg var dig holde mig fra løbebåndet, for ikke at forbrænde yderligere kcal, men tror ikke 10min, før og efter vil skade meget, bare det ikke bliver mere
Svømning kan du se som en slags cardio, du vil forbrænde en del, så jeg ville ikke gøre det under bulk, men så skal du selfølgelig bare kværne lidt flere kcalWG lyder som en rigtig god idé til suplering af kosten! Ved du hvad dit ligevægtsindtag er? Og kører du nogen form for kost program?

Mr. Jingles skrev:schulz skrev:For det første som velkommen til forumetog det er da første gang jeg ser en der skriver helt fra UK
Din historie lyder meget som min træningsmakkers, tror bare du har spist forkert, og det er kosten du specielt skal lægge meget i. Men jeg kender ikke dit program fra dengang så lidt svært at sige hva det kunne skyldes.
Prøver at spise en alm. varieret kost -
dvs. en omgang fiberrig morgenmad, all bran (da de ikke har havregryn i UK)
En omgang pasta/ris/kartofler og kød til frokost
Shake om eftermiddagen
Aftensmad, igen pasta/ris/kartofler og kød
Shake efter træning, hvis det er en træningsdag
Generelt prøver jeg bare at spise så meget som muligt lige i tidenschulz skrev:Synes bare du skal køre på med Bill Stars program, dog ville jeg, hvis jeg var dig holde mig fra løbebåndet, for ikke at forbrænde yderligere kcal, men tror ikke 10min, før og efter vil skade meget, bare det ikke bliver mere
Svømning kan du se som en slags cardio, du vil forbrænde en del, så jeg ville ikke gøre det under bulk, men så skal du selfølgelig bare kværne lidt flere kcalWG lyder som en rigtig god idé til suplering af kosten! Ved du hvad dit ligevægtsindtag er? Og kører du nogen form for kost program?
Jeg ved ikke umiddelbart hvad mit ligevægtsindtag er - hvordan finder jeg ud af det?
Af samme årsag kører jeg heller ikke nogen form for kost program.
Og tak for den gode modtagelse til Jer alle!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster