Det skal være noget enkelt som kan komme i noget staniol og en pose og så bare pakke op og æde..
Og evt. Også noget at drikke
Og nu hvor vi er igang under kost ville det så være "godt" at spise 3-4 bananer om dagen? og feder det ?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kardon93 skrev:Rugbrøds madder er vel en meget god ting. Måske med noget kyllingebryst,fisk eller lignene. Måske lidt frugt og grønt med. Drik godt med vand.
Og nej 3-4 bananer feder ikke, dvs. hvis du er i kcal overskud vil du tage vægt på, men bananer som sådan feder ikke.

Alexanderkm skrev:Kardon93 skrev:Rugbrøds madder er vel en meget god ting. Måske med noget kyllingebryst,fisk eller lignene. Måske lidt frugt og grønt med. Drik godt med vand.
Og nej 3-4 bananer feder ikke, dvs. hvis du er i kcal overskud vil du tage vægt på, men bananer som sådan feder ikke.
Tak, Så hvis jeg tager en ½ liters flaske vand med og så et æbel og en banan og så noget rugbrød med et eller andet på ville det være fint?
Så skal jeg bare finde ud af hvad jeg skal ha på som ikke feder og som er sundt.. Kan i hjælpe med det?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster