Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kinky_fætter skrev:Hey det er sådan, at jeg skal snart op til den skriftlige eksamen i engelsk, op i den nye reform. Opgaven består af en grammatisk del, også anden del består af den skriftlige. Mit spørgsmål lyder at, hvis jeg får -3 til den grammatiske del, og hvis jeg får 00 til den skriftlige del 2, hvilken karakter vil jeg så få?
hehe..

RookieBalboa skrev:skal selv op i det imorgen. mit bedste råd er, at du må læse lidt på det gramatiske, biord osv. men ellers er det vist kun en af prøverne i del 1. der er svær, resten handler om at indsætte adjektiver og adverbier![]()
men det finder vi jo ud af imorgen [-o<

Nizzle skrev:Hey var også op i dag, og det gik fremragende. Regner stærkt med 10 eller 12 stykker, hvordan gik det med jer andre?

mate skrev:Kunne i godt huske reglerne for omskrivning af to do? jeg kunne ikk huske det lort, men del 2 var ret let

Moqensen skrev:mate skrev:Kunne i godt huske reglerne for omskrivning af to do? jeg kunne ikk huske det lort, men del 2 var ret let
Kunne overhovedet ikke huske reglerne for det. Haha.
Men resten af grammatikken kørte rimeligt smooth.
Og del 2 var enormt let at skrive om
Fik 10 i årskarakter, er spændt på at se om jeg kan holde den.
mate skrev:Moqensen skrev:mate skrev:Kunne i godt huske reglerne for omskrivning af to do? jeg kunne ikk huske det lort, men del 2 var ret let
Ja lige præcis.. det var det eneste der var nedern! Jeg endte også bare med at skrive et eller andet lort der ingen mening gavFik 10 i årskarakter, er spændt på at se om jeg kan holde den.

Moqensen skrev:mate skrev:Moqensen skrev:mate skrev:Kunne i godt huske reglerne for omskrivning af to do? jeg kunne ikk huske det lort, men del 2 var ret let
Ja lige præcis.. det var det eneste der var nedern! Jeg endte også bare med at skrive et eller andet lort der ingen mening gavFik 10 i årskarakter, er spændt på at se om jeg kan holde den.
Hehe nice. Fik 10 til terminsprøven, så er spændt på om jeg kan toppe den

kinky_fætter skrev:Moqensen skrev:mate skrev:Moqensen skrev:mate skrev:Kunne i godt huske reglerne for omskrivning af to do? jeg kunne ikk huske det lort, men del 2 var ret let
Hehe nice. Fik 10 til terminsprøven, så er spændt på om jeg kan toppe den
er meget i tvivl med min fordi det gik lidt galt for mig. Jeg brugte lidt for meget tid på at refere teksten og svarede på få af spørgsmålene. Men vil det medføre til -3 eller 00?

RookieBalboa skrev:nu gik jeg op i GSK, men fik i andre også den tekst om fryer og raceforskellen i USA, total spade tekst![]()
men jeg tror nu det gik ganske fint

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster