Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hvorefter jeg så kører bryst/tricep/skulder dagen efter en ben/bicep/rygdag.
Har du taget på i den periode? Er du steget i styrke? Hvordan ser skulder træningen ud?kaemper skrev:Nu når vi er ved skulder vil jeg godt høre, om nogen kunne forklare hvorfor min vækst/styrke i skulderen næsten er gået i stå siden januar 2011. Har dog følt at have doms i skulderne efter rygdagehvorefter jeg så kører bryst/tricep/skulder dagen efter en ben/bicep/rygdag.

Jeg har i lang tid kørt et program hvor jeg mandag trænede bryst/tricep/skulder og til skulder kørte jeg db press/military press/hammer strength press kombineret med lateral raises/front raises. Og så tirsdag har jeg kørt ben/ryg/bicep og som sagt har jeg følt doms i mine skuldre efter denne dag og mistænker stærkt DB rows for det. Kører ellers hammer strength pull downs udover dødløft og DB rows.
kaemper skrev:Ja, jeg har taget på, er dog heller ikke så meget sikker på væsten i skulderne, men styrken er der ikke sket så meget med. Mine biceps har stærkt indhentet mine skuldre nu styrkemæssigt
Jeg har i lang tid kørt et program hvor jeg mandag trænede bryst/tricep/skulder og til skulder kørte jeg db press/military press/hammer strength press kombineret med lateral raises/front raises. Og så tirsdag har jeg kørt ben/ryg/bicep og som sagt har jeg følt doms i mine skuldre efter denne dag og mistænker stærkt DB rows for det. Kører ellers hammer strength pull downs udover dødløft og DB rows.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster